Namenjen je brezplačnemu shranjevanju videodatotek na strežnik, datoteke pa so kasneje vidne širši javnosti ali pa zaprtemu krogu ljudi, ki lahko ta posnetek tudi ocenjujejo in komentirajo. Portal prav tako omogoča dodajanje videoposnetkov na druge spletne strani (embedding), kot so forumi in v zadnjem času zelo popularni blogi, kar je pomembna pridobitev za slovenski blogerski prostor.

Kot so nam povedali pri podjetju Popcom, je po podatkih aplikacij Iprom AD Server in Google Analytics v prvem, poskusnem mesecu delovanja portal obiskalo 85.500 različnih videogledalcev, ki so opravili prek milijon ogledov. Na portal so shranili že prek 2000 različnih posnetkov in jih od tega 1800 objavili za javnost.

"Prevladujejo razne smešnice, ki so se običajno pošiljale po elektronski pošti, sedaj pa so jih uporabniki prenesli na portal. Na tak način šale ne polnijo več e-poštnih predalov, posnetke pa si poleg vaših prijateljev lahko ogledajo prav vsi uporabniki spleta. Kljub pestrosti vsebin pa si vseeno želimo, da bi bilo nekoliko več osebnih videoposnetkov uporabnikov, ki bi skozi zvok in sliko sporočali svoje vsakodnevne misli, tako kot to že počnejo nekateri pisci blogov," je povedal Tine Koloini, direktor podjetja Popcom, ki dodaja, da so zelo zadovoljni z odzivom v poskusnem mesecu delovanja, saj jim je brez oglaševanja in z aktivnim sodelovanjem le nekaj posameznikov uspelo doseči zelo veliko uporabnikov.

Videovsebine na spletu tudi sicer postajajo čedalje bolj pomembne. Samo na portalu YouTube si uporabniki vsak dan ogledajo prek 100 milijonov videov, dnevno pa na strežnik naložijo še 65.000 novih.