Primož Jazbec s portala nepremicnine.net, kjer je združena ponudba nepremičnin slovenskih nepremičninskih agencij in posameznikov v Sloveniji, je navedel, da so imeli leta 1999 le 300 obiskov strani dnevno, leta 2006 pa že 22.000.

"Beležimo več kot pol milijona obiskov na mesec in 8 milijonov ogledov oglasov," pravi Jazbec in dodaja, da je internet za iskanje malih nepremičninskih oglasov desetkrat bolj odziven v primerjavi s tiskanimi mediji. Prednost spleta je po njegovih besedah tudi ta, da so oglasi predstavljeni bolj podrobno in so podprti s slikami. Obiskanost portala nepremične.net se je po njihovih podatkih v primerjavi z lanskim letom dvignila za več kot 130 odstotkov.

Anton Setnikar z našega vodilnega nepremičninskega portala SLONEP.net ocenjuje, da se prek 90 odstotkov aktivnega prebivalstva, ki se trenutno ukvarja z nakupom, prodajo, oddajo ali najemom nepremičnine, za iskanje poslužuje interneta. Setnikar meni, da ne gre spregledati tudi klasičnih medijev (denimo časopis Nepremičninski oglasi), predvsem v samem začetku iskanja, nato pa tudi ta populacija uporablja spletni vir podatkov. Na ta način uporabnik veliko hitreje pride do ponudbe izbranih nepremičnin, kar je na tem področju izrednega pomena, še zlasti, kadar gre za iskanje specifične nepremičnine. "Če pri tem upoštevamo še dejstvo, da je bilo v preteklem letu opravljenih približno 35.000 transakcij, ugotovimo, da je delež populacije, ki išče oziroma ponuja nepremičnine prek spleta izredno visok," pojasnjuje Setnikar. Večina tistih, ki na takšen način iščejo nepremičnino, je mlajša od 40 let.

V najnovejši raziskavi je ameriška internetna agencija PEW (Pew Internet $amp; American Life Project) iskala demografski profil "lovcev na nepremičnine" glede na kazalce, kot so starost, leta internetnih izkušenj, hitrost spletne povezave, letni zaslužek in izobrazba. Raziskava je pokazala, da sta starost uporabnikov in internetne izkušnje bolj slikovita pokazatelja kot zaslužek, kakovost internetne povezave in izobrazba. Skupen prihodek gospodinjstva ni bistvenega pomena za določitev iskalcev bivališč na spletu. Odstotki se le malo razlikujejo. 43 odstotkov gospodinjstev, ki imajo letno manj kot 30.000 ameriških dolarjev prihodkov, išče nepremičnine na spletu. Iskalcev, ki zaslužijo od 30.000 do 49.000 je 42 odstotkov. Nepremičnine v enaki meri, okoli 45 odstotkov, zanimajo tudi zaslužkarje, ki zaslužijo več kot 75.000 dolarjev na leto. Zanimivo je, da nepremičnine nekoliko manj zanimajo tista gospodinjstva, katerih prihodki so od 50.000 do 75.000 dolarjev. Le 32 odstotkov teh si na spletu ogleduje nepremičninske oglase. Kaže, da so ti še najbolj zadovoljni s trenutnimi bivalnimi pogoji.