Natečaj poteka po vsej Evropi in je del kampanje 'Združimo se in odpravimo nasilje nad ženskami', ki jo je sprožil generalni sekretar Združenih narodov. K sodelovanju se poziva vse Evropejce, tako strokovnjake kot laike s področja oglaševanja, da pripravijo oglas, ki pravi: “NE nasilju nad ženskami”.

Prva nagrada je 5.000 EUR, zmagovalca pa bo izbrala žirija strokovnjakov, in sicer Jacques Séguéla, podpredsednik oglaševalskega velikana Havas, Omar Vulpinari, kreativni direktor Oddelka za vizualne komunikacije pri Benettonovem raziskovalnem centru za komunikacije Fabrica, in Mieke Gerritzen, oblikovalka in direktorica muzeja za grafično oblikovanje v mestu Breda.

Informacijska služba Združenih narodov na Dunaju bo letošnji natečaj, s sloganom “NE nasilju nad ženskami”, ponovno objavila v sodelovanju z lokalnimi medijskimi partnerji, kar je v primeru Slovenije časnik Dnevnik. Enako je že storila pri lanskem natečaju, kar se je izkazalo kot izjemno uspešno v Avstriji, Madžarski, Slovaški in Sloveniji. Na natečaj je prispelo preko 2.000 prispevkov iz 34 držav, 30 prispevkov pa je prišlo iz Slovenije. Drugo mesto je s samo enim glasom zaostanka zasedel Tine Lugarič, 27 let, grafični oblikovalec iz Slovenije. Njegov oglas se imenuje ”Neizpolnjene obljube” (Broken Promises).

Tekmovanje je odprto za pošiljanje prispevkov od 8. marca 2011, mednarodnega dneva žena, do polnoči (srednjeevropski čas) 30. maja 2011. Zmagovalci bodo razglašeni 25. novembra 2011 na mednarodni dan za odpravo nasilja nad ženskami.

Na tekmovanju lahko sodelujejo vsi državljani ali stalni prebivalci Evrope, za svoj najljubši oglas pa lahko glasujejo posamezniki po vsem svetu.

Za več informacij o tekmovanju, vključno s pogoji in merili sodelovanja, obiščite: www.create4theun.eu.