Kabelski operaterji, ki so prevzeli velik del ponudbe širokopasovnega interneta, pravijo, da so prisiljeni v velika vlaganja, če hočejo delovanje interneta obdržati na sedanji ravni, poroča Jutarnji list.

Google: Infrastruktura interneta ni dorasla

Tudi predstavniki Googla, ki je lani kupil YouTube, so sporočili, da splet ni bil narejen za prenos slike v formatu, ki se lahko kosa s televizijskim. »Instrastruktura interneta temu ni dorasla, tudi Googlova ne,« je priznal Vincent Dureau, vodja Googlovega oddelka za televizijsko tehnologijo. Podjetja, ki menijo, da bi lahko prek interneta prikazovala televizijske oddaje in filme, je opozoril, da to ni mogoče.

Direktor belgijske družbe Telnet Duc Sickinghe je novico, da Google ni sposoben prikazovati videovsebin v televizijski kakovosti, ocenil kot odlično – kabelske družbe se namreč bojijo, da jim bodo internetni ponudniki odvzeli posel.

Širokopasovni internet vir dobrega zaslužka

Ponujanje širokopasovnega interneta je za kabelske družbe sicer kokoš, ki nese zlata jajca, saj so v samo šestih letih svoje prihodke z 9,4 milijarde dolarjev od leta 2000 do danes podvojile. Kabelska industrija v Evropi raste hitreje in tudi več zasluži kot telekomunikacijska podjetja, predvsem zahvaljujoč internetu in kabelski telefoniji, ki ji prinašata več kot tretjino dohodka.

Z vse večjim številom uporabnikov (v letu dni je v Evropi poskočilo za 26 odstotkov – z 10 milijonov na 13 milijonov) ter s pojavom novim spletnih portalov za izmenjavo datotek in posebej videoposnetkov, morajo »kablaši« vse več vlagati v omrežje. Količina podatkov v eni uri videoposnetka je lahko enako velika kot letni prenos podatkov v e-sporočilih.