Tudi letos Nedeljski dnevnik ni pozabil na posebno božično-novoletno darilo za naše bralce. Začenja se namreč naša že tradicionalna akcija Božičnica, ki jo tudi letos pripravljamo skupaj z Lidlom Slovenija. Tokrat objavljamo prvi kupon, s katerim lahko sodelujete in se tako potegujete za nagrado posebne vrste, saj bomo sredi decembra izžrebali 200 srečnežev, ki bodo prejeli vrednostno kartico Lidla z naloženimi 35 evri.
Pripravite torej svinčnike in izpolnite prvi kupon, ki ga objavljamo tokrat. Vaša naloga je sila enostavna. Na kupon zapišite svoje osebne podatke (ime in priimek, naslov, kraj bivališča, telefon) ter ga čim prej pošljite na naš naslov. Priporočljivo je, da kupon nalepite na dopisnico, lahko pa ga vstavite tudi v kuverto in pošljete na naš naslov: Dnevnik Mediji, d. o. o., p. p. 38, 1001 Ljubljana, s pripisom »Božičnica«. Vsi podatki morajo biti izpolnjeni z velikimi tiskanimi črkami in čitljivo pisavo. Posameznik lahko sodeluje v žrebanju tudi z več pravilno izpolnjenimi kuponi, pri čemer je treba omeniti, da veljajo samo originalni kuponi, saj fotokopiranih ne bomo upoštevali. Kuponi bodo objavljeni v Nedeljskem dnevniku; prvi je objavljen danes, naslednji bo 27. novembra, potem pa še 4. in 11. decembra 2024.
Zadnji še upoštevani kuponi ali dopisnice za žreb bodo tisti, ki bodo na uredništvo Nedeljskega dnevnika prispeli do ponedeljka, 16. decembra 2024, do 10. ure. Vendar priporočamo, da kupone pošiljate sproti, saj se zaradi napovedane stavke poštarjev lahko hitro kaj zaplete. Lahko pošljete tudi več kuponov naenkrat – odločitev je vaša.
Izmed vseh prejetih kuponov bo tričlanska komisija 16. decembra 2024 ob 12. uri na sedežu družbe Dnevnik Mediji opravila žrebanje. Med vsemi prejetimi pravilno izpolnjenimi kuponi bo izžrebanih 200 nagrajencev, ki bodo prejeli vrednostno kartico Lidla Slovenija z naloženo vrednostjo 35 evrov. Imena nagrajencev bodo objavljena v Nedeljskem dnevniku.
Vsi tisti, ki se letos ne nadejate božičnice, ki jo bodo v nekaterih podjetjih radodarno delili, v drugih pa sploh ne, si lahko svojo majhno srečo pridobite tudi s sodelovanjem v naši akciji. Njen namen je med drugim ta, da delodajalce vsako leto spomnimo, da je čas, da ob koncu leta pomislijo tudi na nagrado za zaposlene.