Miu Miu je bila najbolj priljubljena znamka tudi v prvih dveh četrtletjih leta in zdi se, da je še vedno nedotakljiva. Drugi na seznamu Lysta je Loewe, tretja pa Prada. Med prvimi petimi sta tudi znamki Saint Laurent in Alaia.
Kako je nastala Miu Miu?
Miu Miu je luksuzna modna znamka, ustanovljena leta 1993 kot sestrska znamka italijanskega giganta Prada. Za imenom stoji Miuccia Prada, kreativna direktorica, ki je znamki dala osebno noto, saj je bila med družinskimi člani poznana pod vzdevkom Miu. Že od svojega nastanka je Miu Miu prepoznana kot inovativna in »mladostna« različica Prade, ki se osredotoča na eksperimentalne in drzne modne kombinacije, ki pogosto zaobidejo tradicionalne meje visoke mode.
Od svojega nastanka je Miu Miu hitro pridobila priljubljenost med mlajšo, urbano publiko, pa tudi med zvezdniki, ki so prepoznali svež, drugačen stil znamke. Blagovna znamka ponuja raznolike kolekcije, ki vključujejo oblačila in obutev ter torbe in modne dodatke. Dobiček in finančni uspeh Miu Miu pripada skupini Prada, ki se pogosto zanaša na to znamko kot ključni vir dohodka v svojem portfelju. Po zadnjih podatkih iz prve polovice leta 2024 je Miu Miu dosegla izjemno rast prihodkov. Kljub splošnemu upadu povpraševanja po luksuznih izdelkih je dosegla neverjetno 93-odstotno medletno rast prodaje.
Miu Miu trenutno sestavlja približno 23 odstotkov celotnih prihodkov skupine Prada, ki je v prvi polovici leta 2024 imela skupne prihodke v višini 2,55 milijarde evrov. Čeprav je ciljna publika znamke nekoliko mlajša od skupine Prada, je Miu Miu uspelo zgraditi bazo zvestih oboževalcev vseh generacij. Estetika odraža drznost, z elementi retro navdiha, pa tudi poigravanje s teksturami in vzorci.
V preteklih letih je Miu Miu sodelovala s številnimi znanimi obrazi, zlasti z mladimi igralkami, vplivnicami in glasbeniki, ki utelešajo uporniško, a hkrati elegantno estetiko znamke. Nekateri najprepoznavnejši obrazi so Elle Fanning, Emma Stone, Hailee Steinfeld in Chloë Sevigny. To sodelovanje z mladimi talenti pomaga znamki ostati relevantna med mlajšimi potrošniki in dodatno poudarja njeno povezanost z umetnostjo, filmom in kulturo. Muccii Prada je uspelo ustvariti podobo dekleta Miu Miu, cool mladenke iz modnega kluba, ki mu pripadajo največja hollywoodska imena.
Vendar to ne pomeni, da ignorirajo stranke starejših generacij. Letos so veliko pozornosti pritegnili z izbiro igralca Willema Dafoeja (69) za manekena, ki bo zaključil svojo modno revijo na pariškem tednu mode.
Kako povezati nezdružljivo?
Končni cilj znamke bi lahko opisali z besedo nezdružljivost, saj na povsem nov, doslej nepoznan način združuje načeloma nezdružljive modne dodatke. Blagovna znamka je znana tudi po svojih kreativnih marketinških kampanjah, vključno z Miu Miu Women's Tales – serijo kratkih filmov režiserk, ki na izviren način predstavljajo žensko perspektivo.
Prav je tudi, da se dotaknemo najpomembnejšega – koliko vse skupaj stane. Cene oblek znamke Miu Miu se lahko gibljejo od okoli 1000 do 3500 evrov, odvisno od blaga, dizajna in sezone. Cene balerink (ki so eden najbolj priljubljenih izdelkov znamke) se gibljejo med 600 in 900 evri. Manjše torbice in torbice lahko stanejo od 800 do 2500 evrov, večje torbice pa dosegajo cene tudi do 4000 evrov. Krila stanejo od 700 do 1500 evrov. Cene jaken in plaščev se običajno gibljejo med 1500 in 9000 evri, odvisno od materiala in kroja. Dostopno? To bi težko rekli.