Tako smo dobili interni dokument Darsa, na podlagi katerega bi lahko sklepali, da je bila pogodba z izvajalcema res podpisana šele 27. avgusta. Številka pogodbe, ki so nam jo potrdili tudi v Darsu, je namreč podobna številkam pogodb, ki so jih podpisovali 27. avgusta, medtem ko se številke pogodb, ki so bile podpisane 7. avgusta, močno razlikujejo od številke pogodbe za rekonstrukcijo vzhodne ljubljanske obvoznice.

Toda na Darsu kljub temu vztrajajo, da je bila pogodba s SCT in Cestnim podjetjem Ljubljana podpisana že 7. avgusta, neskladje v številkah pogodb pojasnjujejo z zagotovilom, da "oštevilčenje pogodb ni odvisno od datuma podpisa pogodbe, ampak od tega, kdaj je bila pogodba vnesena v evidenco v glavni pisarni". Zakaj je bila pogodba za rekonstrukcijo ljubljanske vzhodne obvoznice v evidenco vnesena sočasno kot pogodbe, ki so se sklepale konec avgusta, niso pojasnili.

Da naj bi Dars pogodbo podpisal šele dan po omenjeni nesreči, kar pomeni šele 20 dni po začetku del in tri tedne po postavitvi cestne zapore, je v začetku septembra razkril tednik Mladina. V Darsu očitke, da so pogodbo antidatirali, torej da so ob podpisu nanjo namerno zapisali napačen datum, s katerim bi zakrili, da je bila pogodba podpisana šele po nesreči, odločno zanikajo. Prav tako zanikajo, da bi ponaredili datum na dopisu ajdovskega Primorja, da se odpoveduje pritožbi na sklep o izbiri SCT in Cestnega podjetja Ljubljana. Ta dopis ima namreč datum 6. avgust 2007, po nekaterih namigih iz Darsa, naj bi bil poslan precej kasneje.

V Darsu so na vprašanje, ali bodo preverili sume ponareditve listin, odgovorili, da so bili na sum nepravilnosti opozorjeni z vprašanji nekaterih medijev, zato "smo takrat takoj preverili, ali je prišlo do kakšne nepravilnosti, vendar te niso bile ugotovljene".