Društvo oblikovalcev Slovenije zahteva ponovitev po njihovem nestrokovno pripravljenega javnega anonimnega razpisa, vladni urad za informiranje pa po besedah njegovega direktorja Gregorja Krajca čaka na morebitne pritožbe tistih, ki na razpisu niso uspeli, zato zahtev oblikovalcev za zdaj noče komentirati. "Ko bo pritožbeni rok potekel, bomo zbrano gradivo dali na vlado in ta bo sprejela končno odločitev," napoveduje Krajc.

Marjan Hribar, direktor direktorata za turizem pri ministrstvu za gospodarstvo, pravi, da je naš najverjetnejši novi slogan "I feel Slovenia" s poudarjenim "love" že imel izpisan na majici, ko se je pred dnevi na Cipru udeležil evropskega turističnega foruma.

"Tam so bili nad njim popolnoma navdušeni. Tuja javnost je slogan torej pozitivno sprejela, mislim pa, da je všeč tudi Slovencem, saj so naši plavalci na evropsko prvenstvo odpotovali v trenirkah s tem napisom. Morda je nekaj pomislekov le nad predlaganim logotipom. Tako sem vsaj zaznal," ugotavlja Hribar.

Roka Klančnika, donedavnega direktorja oddelka za komuniciranje pri Svetovni turistični organizaciji in od 1. januarja vodjo predstavništva Slovenske turistične organizacije v Bruslju, pa skrbi dogajanje okoli izbire novega logotipa in slogana države.

"Zelo si želim, da bi Slovenija naposled dobila znak, s katerim bi se najprej poistovetili doma, slovenski turizem in gospodarstvo nasploh, politika, diplomacija in kultura pa nedvomno potrebujejo sporočilo, s katerim bi tudi v tujini končno povedali, kdo smo. Toda glede na to, da niti znaka niti slogana niso sprejeli najširši možni segmenti v slovenskem kulturnem, ekonomskem in političnem prostoru, očitno nista prava rešitev. Kaže, da smo pregloboko zabredli v protislovja," meni Klančnik.