"Če so naše ure točne, smo pet minut hitrejši od E-Geniusa, seveda pa ne poznam njihove dolžine preletne polti in je zato rezultat špekulacija. (…) Boljše se vse skupaj res ni mogli izteči! Mi smo dosegli cilj in še več," je za Delo.si dejal Ivo Boscarol.

"Če bodo drugi boljši, pomeni, da so bili res dobri in da je njihova poraba energije ekstremno nizka. Ne bo pa lahko premagati našega rezultata, to je sedaj že jasno," je še dodal. Uradni rezultati bodo znani na Googlovi slovesnosti.

Prvo štirisedežno električno letalo na svetu Pipistrel Taurus G4 je v četrtem krogu porabilo 0,2 kilovatne ure manj kot so načrtovali, ne da bi zaradi tega količkaj trpela hitrost – ta je bila celo za 10 odstotkov večja. Po pravilih tekmovanja so morali na koncu dokazati, da je v letalu energije še za pol ure letenja. Taurusovi instrumenti so kazali, da je je še precej več, zato je pilot Dave Morss zagnal motor, dokler Nasini sodniki niso rekli, da ga lahko ustavi. Američanom so dokazali, da ima letalo energije še za polno moč.