Vesoljski teleskop Herschel pa je molekule zaznal na območju nastajanja zvezd v ozvezdju Orion. Odkritje bodo podrobneje opisali v publikaciji Astrophysical Journal.

Kisik je sicer tretji najpogostejši element v vesolju, takoj za vodikom in helijem. Njegova molekularna oblika (dva atoma kisika, povezana z dvojno vezjo) je omogočila življenje na Zemlji. Vendar pa kisik v tej obliki ni bil še nikoli prej viden v vesolju.

Leta 2007 so znanstveniki na podlagi posnetkov švedskega teleskopa Odin v publikaciji Astronomy and Astrophysics trdili, da so odkrili kisik v bližnjem območju nastajanja zvezd, vendar pa tega odkritja niso mogli potrditi.

Inštrumenti teleskopa Herschel, ki so občutljivi na infrardečo svetlobo, so našli majhne znake molekul kisika. "To kaže, kje bi se lahko skrival del kisika," je povedal Paul Goldsmith, ki dela na projektu Herschel Oxygen. "Toda nismo našli velikih količin, in še vedno ne razumem, kaj je tako izjemnega na točkah, kjer smo ga našli. Vesolje je še vedno polno skrivnosti."