Na medijskem vrhu v Abu Dabiju je Miller povedal, da bodo bralcem Dailyja v ZDA naslednji teden pričeli zaračunavati naročnine. "Zaračunavali jo bomo, nismo pa še začeli. Začetni trenutek resnice je naslednji teden, ko bomo ljudi prosili, da odprejo denarnice,“ je povedal Miller.

Digitalni časopis je namenjen predvsem mlajšim uporabnikom. Dodal je tudi, da ima The Daily že več sto tisoč rednih bralcev.

"Nagiba se k mlajšim. Če sledite dogajanju na svetovnem trgu novic, boste videli, da se stara. Mlajši na splošno ne sledijo novicam, vsaj ne na način, kot so jim nekoč,“ je povedal.

"Zato hočemo ustvariti izdelek, ki je privlačen široki skupini, kar pomeni, da mora biti živ. Zelo grafičen je in zelo slikovit – vsebuje veliko video vsebin, vsi mediji so na enem prostoru. Precej bolj se nagiba k mlajšim kot časopisi.“

Daily bi v evropski medijski prostor prinesel 100 strani dnevnih vsebin, ki vključujejo novice, komentarje in šport. Vsebuje video vsebine, 360-stopinjske fotografije, 3D tehnologijo in interaktivne lestvice. Letna naročnina bo v ZDA znašala 29,8 evrov.