Uporabniki interneta, še posebej tisti, ki uporabljajo socialna omrežja, so bolj nagnjeni k prostovoljnemu delu v raznih organizacijah, kot pa ljudje, ki ne brskajo po spletu, trdi poročilo raziskovalnega centra Pew.

Od vseh nadzorovanih uporabnikov spleta jih je kar 80 odstotkov sodelovalo v skupinah, kar je precej več kot le 56 odstotkov od tistih, ki jih na spletu ni. Člani takih in drugačnih socialnih omrežij pa so še bolj prostovoljsko razpoloženi, še posebej tisti na Twitterju - kar 85 odstotkov jih prostovoljno sodeluje v raznih skupinah.

V raziskavi so ugotovili, da uporabniki spleta niso le bolj aktivni člani organizacij, temveč občutijo tudi več ponosa in imajo več občutka, da je njihova skupina nekaj dosegla.

Tudi mnenje, da današnja kultura združevanje na spletu ''izganja'' vero in religijo iz ljudi, je sodeč poročilu centra Pew, napačna. Ugotovili so, da ljudje, ki so del spleta, za odtenek pogosteje obiskujejo cerkev ali sodelujejo v spiritualnih skupinah. Tudi lastniki mobilnih telefonov pogosteje sodelujejo v religijskih skupinah, kot ljudje, ki mobilnikov nimajo.

Murray Milner, profesor sociologije, je povedal, da so socialna omrežja spodbudila ljudi, da delijo stvari prek spleta, s tem pa je uporabnikom olajšala ustvarjanje skupin z istimi interesi. ''Internet verjetno ustvarja več mrež,'' je razložil, se pa obenem sprašuje, ali internet morda ne oslabi pravih prijateljskih vezi – torej, da prek spleta spoznamo le več znancev, ne razširimo pa tudi kroga pravih prijateljev.