Družbe so za podražitve navajale različne razloge: inflacijo, podražitev pravic za televizijske programe, investicije v nove storitve, nevzdržne razmere na trgu, cene, ki naj ne bi pokrivale stroškov, investicije v gradnjo in posodabljanje omrežja ter prenovitev naročniških paketov. "Operaterji so storitve podražili selektivno ali pa jih omejili. Spet drugi so začeli zaračunavati tudi storitve, ki so bile pred podražitvijo brezplačne (na primer digitalni dostop na optičnem omrežju, sprememba naročniškega paketa, začasen izklop, priključnina na mobilni internet, izdelava mesečnega razčlenjenega računa...)," so pojasnili v agenciji.

Medtem ni prišlo do nobenih pretresljivih premikov na trgu, saj so se tržni deleži bolj kot ne spreminjali v ustaljenih smereh. Mobitel je namreč še naprej izgubljal tržni delež, na njegov račun pa so pridobivali Simobil, Izimobil in T-2. Manjši operaterji so od Telekoma in T-2 pridobivali tudi deleže na področju širokopasovnega dostopa do interneta.

Največ je pridobil Telemach. Trg internetne televizije še vedno obvladuje Telekom, je pa v zadnjem četrtletju Amisu prepustil skoraj pol odstotka.