Na odzivniku bodo klicatelji dobili osnovne informacije, lahko pa bodo pustili svoje sporočilo in svetovalka jih bo v najkrajšem možnem času poklicala nazaj.

Izkušnje kažejo, da je nasilje nad starejšimi ljudmi ponavadi ponavljajoče in dalj časa trajajoče dogajanje. Oblike nasilja so različne. Lahko gre za fizične, psihične, spolne ali finančne zlorabe, za odrekanje civilnih in ustavnih pravic, za zanemarjanje in zapuščenost. Zadnji dve sta tudi najbolj razširjeni obliki zlorab nad starejšimi ljudmi.

Nasilje do starejših ljudi je pogosto prikrito in se ga tisti, ki ga izvajajo, včasih niti ne zavedajo. Prav tako so pogosti primeri, da nasilja ne prepoznajo niti ljudje, ki so sami žrtve zlorab.

Skupnost centrov za socialno delo bo zato pripravila tudi posebne informacijske točke in zloženke, namenjene osveščanju starejših ljudi in njihove okolice, da bodo znali prepoznati znake nasilja.

Informacijske točke bodo na enem mestu nudile informacije o tem, kam se žrtve lahko obrnejo po pomoč. To pomoč zagotavljajo država, lokalna skupnost, zasebniki ter nevladne organizacije, še dodajajo v Skupnosti centrov za socialno delo.