Slavni "slovenski zet", ki je poročen z nekdanjo slovensko manekenko Melanijo Knavs, je dejal, da se je za sodelovanje z Rogaško odločil zaradi kakovosti izdelkov, nekaj dobrih besed pa je v prid Rogaški dodala tudi njegova soproga, ki naj bi si izdelke Rogaške ogledala v prihodnjih dneh. "Ponosni smo na partnerstvo z Rogaško in mislim, da bomo imeli dobre odnose. Videli smo kakovost in bili so nam všeč ljudje s katerimi bomo sodelovali," je dejal Trump. Dodal je, da je že naročil nekaj izdelkov, in sicer za svoje hiše in za svoje letalo.

Trump je pred kratkim v javnosti sprožil ugibanja, da bo kandidiral za predsednika ZDA leta 2012 na listi republikanske stranke. V sredo je potrdil, da o tem resno razmišlja in na vprašanje ali bi potem v Belo hišo okrasil z izdelki Rogaške, je z nasmehom odgovoril, da bi o tem resno razmislil.

Trumpova organizacija je že septembra napovedala dogovor s podjetjem Rogaška za izdelavo in trženje zbirk kristalnih izdelkov za dom in tudi drugih pod znamko Trump Home & TrumpTM Crystal Gifts. Rogaški kristal za dom in za darila je v sredo, ko je Trump skupaj z direktorjem Rogaška USA Bojanom Leskovarjem uradno prerezal trak pred sodelovanjem, šel uradno v prodajo v okvirju posebnega sejma namiznega pribora, posod in okrasja (table-top).

Leskovar je povedal, da se bodo bolj posvetili izdelavi poslovnih daril, saj gre za kategorijo izdelkov iz kristala, ki se v tej industriji pogosto zanemarja. "To je segment, ki ga Trump pooseblja. Uspeh, moč, samozavest, poslovni svet," je dejal Leskovar in omenil, da na podoben način sodelujejo tudi z blagovno znamko nekdanje manekenke, filmske igralke in fotomodela Kathy Ireland. "Ta znamka je v ZDA zelo znana," je povedal Leskovar in dodal, da gre za program, ki je bolj namenjen gospodinjstvu.

Rogaški kristal kmalu na policah velikih blagovnic ZDA

Izdelke Rogaške, tako pod Trumpovo blagovno znamko kot tudi pod lastnim imenom, bo kmalu mogoče kupiti v večjih trgovinah po ZDA, kot so veriga Macy's, kasneje pa tudi v Sloveniji in drugje po svetu. "Imamo sestanke z velikimi blagovnicami v ZDA in zjutraj smo že dobili tri naročila," je povedal Leskovar. Ob tem je omenil, da pričakujejo še večjo prepoznavnost po skorajšnji objavi posebnega prispevka o Trumpu in Rogaški v časopisu New York Times.

"Rogaška je v ZDA prisotna že vrsto let in pred kratkim smo se odločili poiskati partnerje. Odgovorila sta Trump in Irelandova in šli smo skozi proces izbire, pri čemer smo dokazali, da smo globalno podjetje, ki je sposobno proizvajati, tržiti in distribuirati," je povedal Leskovar. Ob tem je poudaril, da se izdelkov pod Trumpovo znamko ne sme prodajati v diskontnih trgovinah.

Cene tudi za vsak žep

Pogodba o sodelovanju je podpisana za pet let, cene izdelkov pa se gibljejo od 25 do 600 dolarjev. Po Leskovarjevih besedah računajo, da bodo sčasoma prešli v še višji cenovni razred. Predsednik uprave Rogaške Davor Šenija je povedal, da ne pričakuje povečanja proizvodnje zaradi sodelovanja s Trumpom, vendar pa je prednost sodelovanja "višja dodana vrednost", torej cena. "Lažje je priti v trgovine, Trump je znan v Ameriki in bo pomagal pri odpiranju vrat," je dejal Šenija.

Oblikovalka Nina Malovrh, ki je s podjetjem Donalda Trumpa in Kathy Ireland sodelovala pri pripravi kolekcije izdelkov od letošnjega poletja, je dejala, da je šlo sodelovanje precej bolj gladko, kot so sprva pričakovali. "Trump ima ogromno posesti in smo se odločili za vsako narediti ustrezen dizajn," je dejala Malovrhova. Naredili so šest zbirk kristalnih izdelkov, ki so že v prvem poskusu ustrezale šestim Trumpovim hišam oz. stanovanjem.