V mestnem odboru SDS Ljubljana poudarjajo, da ne želijo kovati političnega kapitala na račun poplav in nesreč, ki jih te prinašajo ljudem, želijo le opozoriti "na problem, ki je znan desetletja, ravno tako tudi rešitve". Na tem področju je bilo namreč, kot navajajo, "nazadnje nekaj resnega storjenega v Plečnikovih časih, ko so Ljubljanico poglobili in hkrati tudi arhitektonsko uredili".

Za uresničitev predlogov ni politične volje

"Strokovnjaki so pripravili nekaj možnosti, kako na eni strani urediti zadrževalnike, kamor se začasno razlije poplavna voda, po drugi strani pa se uredijo bregovi Gradaščice, Malega grabna, Ljubljanice in drugi tako, da prenesejo višje vodostaje. Vendar za njihovo uresničitev ni politične volje," so zapisali.

V SDS se težav zaradi poplavnih voda zavedajo, v naslednjem mandatu pa jih, kot navajajo, nameravajo tudi rešiti. Sporočajo še, da se županska kandidatke SDS v Ljubljani Zofija Mazej Kukovič skupaj s kandidati za svetnike danes mudi na območju poplav in ljudem nudi pomoč.

Zofija Mazej Kukovič (Foto: Matej Povše/dokumentacija Dnevnika)

Kandidatka za županjo in nosilke liste NSi v Ljubljani Mojca Kucler Dolinar pa je na novinarski konferenci povedala, da deževje, ki je zajelo državo in tudi Ljubljano, ni bilo tako hudo, da bi zaradi tega morali imeti tolikšne težave. Tako je dež po njenem predvsem "razkril vso bedo ljubljanske infrastrukture".

Sredstva za ta namen so prenizka

Meteorna kanalizacija je v lasti občine, zato mora po njenem občina zagotavljati sredstva za njeno vzdrževanje in razvoj. "Že leta so sredstva za ta namen prenizka, in včerajšnji primer je jasno razgalil vso ničevost županovih populističnih projektov," je dejala in dodala, da "granitne kocke in mostovi čez Ljubljanico pač ne morejo odvajati dežja".

Mojca Kucler Dolinar. (Foto: Jaka Adamič/dokumentacija Dnevnika)

"Če se bo pojavila trditev, da bo bolje, ko bo zgrajen zadrževalnik ob Linhartovi cesti, moramo to že vnaprej zanikati - poplavljeni podvozi nimajo s predvidenim zadrževalnikom praktično nobene zveze. Podvozi so bili poplavljeni izključno zaradi slabega vzdrževanja," je dejala. Po njenem podobno velja za zadrževalnike na vodotokih.

Rešitev v NSi sicer vidijo predvsem v vzdrževanju obstoječih strug in minimalnih posegih.