Facebook, ki se lahko pohvali z več kot 250 milijoni uporabnikov, je bila junija četrta najbolj obiskana spletna stran, v blagajno pa naj bi letos prinesla okoli petsto milijonov dolarjev, največ iz oglaševanja.

Tako ni presenetljivo, da ustvarjalci premišljujejo, kako bi ga še bolj nadgradili in uporabnikom ponudili še več zabave. Facebook je pred dnevi kupil spletno storitev FriendFeed, ki na enem mestu združi uporabnikove informacije z bloga, profila Facebook, računa Twitter, slike s Flickrja in še mnogo več, in posodobil iskalnik, ki uporabnikom omogoča, da poleg prijateljev sedaj lahko iščejo tudi sporočila drugih na različne teme. Poleg tega pa razmišlja, da bi prevzel eBayjev spletni plačilni sistem PayPal in vključil Appleovo spletno prodajalno iTunes.

„Ko postaneš spletna stran, na kateri uporabniki preživijo na dan več ur, je treba to izrabiti in postati stran, ki poskuša uporabnikom ponuditi vse storitve, ki jih ponujajo spletni portali,“ je dejal profesor iz Stanford University's Graduate School of Business, Haim Mendelson.