Raziskovalci so ugotovili, da je število prijateljev in sporočil na profilu povezano z egocentričnostjo uporabnika. Slednji naj bi imeli veliko število prijateljev tudi v resničnem življenju, vendar pa so odnosi bolj površni je prepričana Laura Buffardi. Egocentriki za naslovno sliko raje izberejo glamurozne, samopromocijske slike, medtem ko drugi večinoma objavijo le posnetek svojega obraza.

Egocentrične uporabnike so uspeli odkriti tudi opazovalci brez predhodnega učenja. Raziskovalci so ugotovili, da so opazovalci egocentričnost uporabnikov določali na podlagi kvalitete njihovih socialnih stikov, privlačnosti posameznika in samopromocije na fotografiji.

Narcisizem po mnenju vodje raziskave Keitha Campbella posamezniku onemogoča, da bi imel zdravo in dolgotrajno razmerje z drugo osebo. „Narcisi sprva delujejo kot očarljivi posamezniki, nazadnje pa ljudi izrabijo za svoje interese,“ pravi Campbell. „Druge pogostokrat prizadenejo, na daljši rok pa škodujejo tudi sebi,“ je še dodal.

Nekateri raziskovalci so ugotovili, da so socialne mreže predvsem priljubljene med egocentričnimi uporabniki, vendar Campbell poudarja, da ni nikakršnih dokazov, da bi slednji pogosteje uporabljali omenjene mreže kot uporabniki, ki niso egocentrični. „Skoraj vsi študentje uporabljajo Facebook, saj je postal del socialnih interakcij med ljudmi. Izkazalo se je, da egocentriki uporabljajo Facebook na enak način, kot delajo s svojim zvezam – za samopromocijo s poudarkom na kvantiteti in ne kvaliteti,“ je še dejal Campbell.