Večji del zahtevane odškodnine se nanaša na povzročeno nematerialno škodo - pet milijonov evrov - preostalih dobrih 127.000 evrov pa na materialno škodo, so sporočili iz SCT. Po naših informacijah je Dars kot utemeljitev za zahtevano odškodnino zaradi težav s predorom Šentvid navedel, da "sta bila ugled in dobro ime Darsa okrnjena v tujini in doma". V Darsu so pojasnili, da so škodo natančno izračunali glede na dejanske stroške zaradi izpada cestnine (na cestninski postaji Torovo so za tretji in četrti razred zaračunavali nižjo cestnino), zaradi stroškov postavljanja in odstranitve prometnih zapor ter zaradi nepremoženjske škode zaradi okrnitve ugleda in dobrega imena Dars, ker sta SCT in Primorje kršila pogodbene obveznosti. Koliko škode je nastalo po posameznih postavkah, niso pojasnili. Če izvajalca zahtevka ne bosta poravnala, bo Dars vložil odškodninsko tožbo, pri tem pa ne izključujejo možnosti, da bodo zahtevali povračilo tudi preostale škode, ki še ni znana v celoti oziroma bi še naprej nastajala.

S predorom Šentvid oziroma o politični odgovornosti ministra za promet Radovana Žerjava za s predorom povezane dogodke se bo prihodnji ponedeljek na zahtevo poslanske skupine Zares ukvarjal tudi odbor za promet. Nujna seja bi morala potekati že danes, vendar so jo prestavili zaradi zadržanosti predstavnikov ministrstva za promet. Na sejo so poleg ministra Žerjava vabljeni glavni prometni inšpektor Jurij Kos, predsednik uprave Darsa Tomislav Nemec, strokovnjak za predorsko varnost Andrej Čufer, predstavniki SCT ter predstavniki nadzornega inženirja ZIL Inženiring.

barbara.hren@dnevnik.si