SoMo Borac bo potekal 25. oktobra v Študentskem centru v Zagrebu, vstopnice pa so na voljo preko spletne strani.

Zagreb, 10. oktober 2024. - Čez dva tedna se bodo v prostorih študentskega centra v Zagrebu na 12. SoMo Borcu zbrali največji evropski digitalni strokovnjaki iz medijske in oglaševalske industrije. Že drugo leto zapored poteka celodnevna konferenca, napovedani pa so trije novi predavatelji, ki dopolnjujejo serijo zanimivih predavanj. Svoje izkušnje z uporabo umetne inteligence v vsakdanjem delu bodo delili Sarunas Sakalauskas (Microsoft), Daniel Fazlić (Bloomberg Adria) ter Michaela Gahbauer in Esther Kokabi iz agencije Hutter Consult AG.

Sarunas Sakalauskas je eden vodilnih strokovnjakov na področju digitalnega oglaševanja. Trenutno deluje kot “Partner Director of Microsoft Advertising”, znotraj skupine Aleph, v predavanju "Generative AI Transforming Search and Advertising" pa bo govoril o ključnih razlikah med prediktivno in generativno UI, ali kako Microsoft uporablja umetno inteligenco za povečanje učinkovitosti kampanj.

V medijskem delu programa bo eden od predavateljev Daniel Fazlić, digitalni direktor Bloomberg Adrije, ki ga je ljubezen do analitike in podatkov pripeljala v medije, kasneje pa tudi na vodilno mesto. S kombinacijo svojega znanja analitike in medijev je lahko razumel, kaj želi občinstvo ter predvidel marsikatere trende. Na konferenci SoMo Borac bo občinstvu predstavil temo "Od papirja do algoritma: UI transformira medije – boste dohiteli?" in zakaj meni, da je umetna inteligenca priložnost in ne grožnja za prihodnost novinarstva. Poleg analize trendov umetna inteligenca novinarjem omogoča prepoznati trende in teme, ki jih občinstvo želi, hkrati pa optimizira njihov čas.

Michaela Gahbauer in Esther Kokabi prihajata iz švicarske marketinške agencije Hutter Consult AG, specializirane za digitalno oglaševanje. Michaela je vodja oglaševalskega oddelka, Esther pa svetovalka za digitalni marketing. Obe poudarjata, da pri vsakdanjem delu radi eksperimentirata z orodji umetne inteligence, na kar se bosta tudi sklicevali v svojem predavanju: “AI-Driven Creativity: Crafting Campaigns with Voices, Visuals, and Automation”. Govorili bosta o tem, kako uporabiti umetno inteligenco za krepitev kreativnosti in postavljanje novih meril za digitalne kampanje.

Umetna inteligenca je v ospredju letošnje konference SoMo Borac, število sedežev pa je omejeno, zato si svojo vstopnico čimprej zagotovite na spletni strani SoMo Borca. Spremljajte najpomembnejše novice z newsletterjem SoMo Borca ter na Facebooku, Instagramu in LinkedInu ter ne zamudite novih epizod tretje sezone podcasta.

Priporočamo