Skoraj razprodano! Ali res?
Slogani »Nakupuj kot milijarder« in privlačne igre za večje popuste vabijo kupce, da na spletnih prodajnih platformah preživijo čim več časa in jih s tem spodbujajo k čim večji potrošnji. Kitajski Temu denimo uporablja tako imenovane temne vzorce, ki spadajo med nepoštene in zavajajoče poslovne prakse. Kupcem se pri posameznih izdelkih tudi pojavljajo odštevalniki časa, ki navidezno kažejo, koliko časa bo določen izdelek še na voljo po znižani ceni. Pojavljajo se tudi opozorila »Skoraj razprodano« ali »Zadnji kos!«, če je izdelek predolgo v nakupovalni košarici, čeprav je v resnici izdelkov dovolj. Tudi prirejanje »naključnih« nagradnih iger, ko potrošnik zavrti kolo sreče in za nagrado prejme brezplačen vrednostni bon, pri ljudeh povzroči strah pred izgubo nagrade, če te ne bi izkoristili, so zapisali v ZPS.
Ne vemo, pri komu kupujemo
Temu ni neposreden trgovec, temveč na njegovi spletni tržnici prodajajo izdelke tretja podjetja, ki z njim niso povezana. To pomeni, da dejansko kupujemo pri podjetjih, ki so večinoma na Kitajskem, pri čemer je velikokrat težko vzpostaviti stik z njimi, če gre kaj narobe. Ena izmed največjih skrbi je tudi, kako Temu obdeluje osebne podatke uporabnikov. Njegova politika zasebnosti namreč navaja, da se podatki uporabnikov lahko obsežno delijo tako z matično kot tudi s partnerskimi podjetji, verjetno za namene spletnih marketinških prijemov za povečanje prodaje.