V poročilu med drugim opozarja na neugodne vremenske razmere. Območje je bilo prekrito z gosto meglo, ki je segala do višine 300 metrov, horizontalna vidljivost pa je znašala okoli 300 metrov. Napoved je za čas in območje nesreče predvidevala slabe pogoje za vizualno letenje, je povedal Stojčevski.
Pred nesrečo je letalo postopoma zmanjševalo višino, nato pa med desnim zavojem strmoglavilo na travnato površino približno 950 metrov jugovzhodno od naselja Gančani. V poročilo so preiskovalci zapisali, da je treba še podrobneje preučiti vpliv vremenskih razmer na odločitev o zmanjševanju višine in ali je bil ta manever povezan z meglo ali drugimi dejavniki.
Ker letalo ni bilo opremljeno z napravo za snemanje podatkov ali glasov, bo preiskava zahtevnejša in bo vključevala analizo radarske komunikacije, meteoroloških razmer ter podatkov, zbranih v sodelovanju z domačimi in tujimi preiskovalnimi organi.
Pilot je imel veljavno licenco in zdravniško spričevalo, so v uvodnem poročilu še navedli preiskovalci, njegov skupni nalet pa je znašal 93 ur in 30 minut.