Že letos smo vrednost rednega letnega razpisa po trenutno veljavnem zakonu povečali za več kot milijon evrov, obenem pa imamo že rezervirana sredstva za dodatne sheme v naslednjem letu. Namen tega zakona je seveda regulacija medijskega prostora, vendar je ključna tudi pomoč medijem. Poslovni modeli večine izdajateljev temeljijo na prodaji medijskih produktov, torej na prodaji izdelkov in naročnin ter trženju oglasov. Ti prihodki so se zaradi spremenjenih navad uporabnikov močno zmanjšali in mediji komaj še zmorejo ustvarjati kakovostne vsebine, kaj šele, da bi vlagali v razvoj novih storitev in izobraževanje novinarjev. Brez državnega sofinanciranja bodo zato težko še naprej opravljali svoje poslanstvo obveščanja javnosti. Pomoči so namenjene medijem, da se bodo lahko razvijali in prilagajali novim generacijam uporabnikom. Zato je nujno, da ta zakon čim prej začne veljati, saj bo v nasprotnem primeru marsikateri medij prenehal izhajati ali pa bo vsaj opustil tiskano izdajo in bistveno zmanjšal novinarske redakcije, kar bo močno vplivalo na kakovost novinarstva v državi. Kakovostno novinarstvo in kakovostni mediji pa so osnova, da lahko ohranjamo javni prostor oziroma demokracijo, kot jo poznamo od dvajsetega stoletja naprej. x Večer
Kaj se spreminja za paciente, kaj jezi zobozdravnike