Vsi transporti sem in tja so bistveno počasnejši, vsi zaposleni, ki se vozijo na delo in domov, porabijo vsak dan na desetine minut za to, da stojijo v kolonah. Koliko je s tem tudi dodatnega onesnaževanja okolja ter dodatne jeze popolnoma po nepotrebnem. A denar očitno je, ker vidimo, da stotine strojev dela cele dneve po vodotoku Meže od Črne do Dravograda. Če bi nekaj odstotkov teh strojev usmerili na ceste, bi bile končane že lani do konca leta, ne pa, da niso še do danes. Če se odpravim od doma do Dravograda, moram zaradi enosmernih zapor stati vsaj šestkrat. Zaposleni imajo težave, življenje si morajo organizirati drugače od jutra, od voženj otrok v vrtce naprej, a tudi poslovna škoda ni majhna. Ko pridejo kupci, se čudijo in jim je nepredstavljivo. V normalni državi bi se pogovarjali o tednih, ne pa mesecih, mi pa se pogovarjamo o letih.
Na Kitajskem, kjer imamo tudi že nekaj let tovarno, sem videl, kako tem rečem strežejo tam. Oni zgradijo stotine kilometrov cest v mesecih, ne pa v letih, kot se mi pogovarjamo za par kilometrov. Tudi birokratske ovire ob investicijah razrešijo na hiter način in učinkovito. Zanje je važno, da cesto, ki jo potrebujejo, zgradijo čim prej, mi pa imamo že razpise narejene tako, da oviramo drug drugega. Večer