»Lani smo bili zelo počaščeni, da smo se po desetih letih spet uvrstili med gazele. To je dober pokazatelj, da gazele niso muhe enodnevnice, da je to lahko nekaj stalnega,« poudarja Košmrlj.
V zadnjem letu dni se je pri vas zgodilo res veliko. Kaj je najnovejše?
Lastnik, ustanovitelj in dolgoletni generalni direktor Zvone Duplančič je šel v pokoj, ekipo v Sloveniji smo z 52 v lanskem letu povečali na 65, po vsem svetu pa nas je že 109. Imamo že več kot 1000 partnerjev, izbrani smo bili med podjetja, ki se bodo potegovala za evropsko poslovno nagrado. Najnovejše so zelo dobre novice iz podjetja H & M, s katerim smo začeli sodelovati pred nekaj meseci: sporočili so, da so nad našimi storitvami navdušeni, saj so jim bistveno pohitrile in pocenile ponovno označevanje izdelkov, ki jih zdaj lahko dajo na police že v nekaj urah in ne tednih kot prej. Uspešno sodelujemo v Rusiji, na Švedskem in Indiji, kmalu bomo še v 20 drugih državah. Julija smo namreč dali na trg v celoti prenovljeno programsko platformo in programske rešitve NiceLabel 2017.
Na podlagi 20-letnih izkušenj ste razvili celotno paleto izdelkov na novo. Kakšna so pričakovanja?
Velika, saj smo razvili povsem novo generacijo programskih rešitev z zmogljivostmi, ki jih v globalnem merilu lahko ponudimo le mi. Na njih bo temeljila naša rast v naslednjih petih letih.
Kolikšen prihodkovni izkupiček torej pričakujete?
Glede na trenutne rezultate pričakujemo, da bomo najpozneje čez pet let podvojili velikost podjetja.
Na današnji dan zaposlujete že 109 sodelavcev po vsem svetu. Kadri so tudi pri vas izjemen izziv. Nedavno ste se kar dolgo ubadali s tem, da ste našli programerja z odličnim znanjem nemščine...
Podružnice imamo v ZDA, Nemčiji, na Kitajskem in v Singapurju, več sodelavcev deluje v Angliji, Franciji, Španiji, vendar smo se pri konsolidaciji globalnega podjetja NiceLabel odločili dodatno okrepiti center v Sloveniji. Zato potrebujemo še več strokovnjakov z znanjem tujih jezikov. Bili smo res presenečeni, ker smo težko dobili računalničarja z dobrim znanjem nemščine. Bomo pa v kratkem potrebovali tudi prodajno-tehnične kadre z odličnim znanjem francoščine.
Kako ocenjujete vstop gazel neposredno v srce izobraževanja mladih?
Povezovanje šol in podjetij je izjemno pomembno. Koristno je, da dijakom predstavimo uspešne zgodbe in dobra podjetja, da se zavedo, da imajo možnost oblikovati kariero po lastni presoji in da se je smiselno učiti. V našem podjetju si zelo želimo še več proaktivnih in optimističnih dijakov.
Ali drži, da na vrata podjetja, ki je postalo gazela, potem v zelo kratkem času potrkajo inšpektorji? Kakšna je vaša izkušnja?
Ko smo bili gazela leta 2005, se nam je zgodilo prav to: obiski inšpektorjev. Lani pa ne, pa tudi sicer nimamo ničesar, kar bi morali skrivati. Verjamem, da tudi druge gazele zaradi svojega dobrega poslovanja in izpostavljanja v okviru izbora Gazela nimajo posebnih obiskov inšpektorjev.