Med prodajnimi območji je znašala prodaja v zahodno Evropo, ZDA in prekomorske države 37,5 odstotka celotne prodaje, v države srednje in vzhodne Evrope, vključno z državami Skupnosti neodvisnih držav pa 51 odstotkov celotne prodaje. Na slovenskem trgu je Lek ustvaril 11,5 odstotka vseh prodajnih prihodkov. ZDA še naprej ostajajo vodilni Lekov trg, med svojimi tradicionalnim trgi (Slovenija, Poljska, Rusija), pa družba beleži najhitrejšo rast na ruskem trgu.

Lek ustvari največ prodaje s farmacevtskimi izdelki (zdravila na recept in zdravila za samozdravljenje), in sicer kar 91,7 odstotka. Drugi Lekovi programi, v katere zaradi prenosa v Novartis od začetka leta 2005 ni več vključen program veterine, predstavljajo 8,3 odstotka celotne Lekove prodaje.

Lek je v prvih devetih mesecih letos za naložbe namenil 9,4 milijarde tolarjev, in sicer predvsem v izboljšavo oz. izgradnjo proizvodnih zmogljivosti za najbolj zahtevne farmacevtske izdelke. Družba bo v petek odprla nov obrat za proizvodnjo hipolipemikov v Mengšu. Obrat je pomemben element v verigi proizvodnih zmogljivosti globalne proizvodnje učinkovin v Sandozu. Lek s tem obratom udejanja strategijo lokacije Mengeš, ki je v okviru Sandoza pomemben proizvodni center za izbrane, globalne učinkovine, dodajajo iz Leka.