Slovenske železnice: Potniški promet na drugem tiru
Dvanajst let osem ministrov in sedem vlad načrtuje, se dogovarja, ureja, obljublja in napoveduje – pa še niso na cilju. Ne, ne gre za kakšen futuristični mednarodni veleprojekt, za premikanje meja ali vzpostavljanje precedensa. Dvanajst let na petdeset let podlage bo preteklo, da bomo v Sloveniji znova vzpostavili stanje, ki nas bo popeljalo – na konec 19. stoletja.
Vlak prepelje dobrih 12 milijonov potnikov na leto, v zadnjih letih vse manj, letos pa bo zaradi koronavirusa in prepovedi vožnje potnikov statistika klavrna. Z vsemi oblikami javnega prevoza se v Sloveniji letno prepelje 43,9 milijona potnikov, kar pomeni, da je bil delež Slovenskih železnic v prejšnjem letu le tretjinski. (Foto: Matjaž Rušt)
»Čakam vlak iz Kočevja kot sedmico na lotu, pa ga ni in ni«, strne Darja Valenčič. Ena od približno 3200 prebivalk in prebivalcev iz Kočevja, ki se...
Na slovenskem avtocestnem omrežju je bilo lani opravljenih za 25 odstotkov manj voznih kilometrov kot v letu 2019. Osebna vozila so jih prevozila za...
Ključno tveganje pri projektu drugega tira, ki ga je zaznala nova študija, so zamude: bodisi zaradi dolgotrajnih postopkov javnega naročanja bodisi ...
Kar doma zaradi številnih norosti sedanje politike sploh nismo imeli za mar, so civilne družbe v tujini z grozo zaznale in dogodek primerjale celo z...