Požar. Da z njim ni šale, dobro vedo gasilci, pogumni možje, ki pa morajo pred njim vsake toliko podpisati kapitulacijo in se predati. Kot so se morali nedavno, ko je zgorela stolpnica v Londonu in je življenje izgubilo veliko ljudi. Čeprav se zgodi bolj redko, nas vendarle lahko požar doleti v našem jeklenem konjičku. V tem primeru bi se gotovo ustavili, zapustili avto in poklicali na pomoč na številko 112. Poguma, da bi gasili sami, najverjetneje ne bi imeli. Nato pa se nam je zgodilo.

Zajel nas je požar, ki se nam je zdel neverjetno močan, a hkrati tako čudovit, da nam niti slučajno ni padlo na pamet, da bi potrebovali pomoč. Še več: najraje bi vsemu svetu povedali, da nas je zajel. Seveda gre za požar drugačne vrste, saj je nenavadno prijeten in povezan s štirikolesnikom, ki sliši na pomenljivo ime. Ignis. Suzuki ignis. Prevedeno iz latinščine požar.

In kaj je na tem ignisu tako zelo posebnega? V prvi vrsti priponka allgrip. Ali prevedeno: štirikolesni pogon, ki ga naredi neverjetno okretnega malega športnega terenca, ki s ceno testneža 13.450 evrov sodi med cenejše na slovenskem trgu. Zato ne čudi, da se vam zna zgoditi, da boste morali nanj kakšen mesec počakati, kajti izvedeli smo, da so letošnje količine že skoraj razprodane. Z razlogom. V kolikšni meri ga boste uporabljali za vožnjo na terenu, je seveda vaša stvar, toda pravimo vam, da vas zunaj utrjenih cestišč ne bo pustil na cedilu. Preverjeno. Seveda pa je res, da če v njem vidite zgolj mestno vozilce, pozabite na štirikolesni pogon in prihranite dobre tri tisočake, se boste pa v tem primeru morali zadovoljiti z nekaj skromnejšo opremo premium, kajti elegance za ta razred resnično ponuja presežek. Pa pri tem ne mislimo na varnostno in udobnostno klasiko, temveč na navigacijo, kamero za vzvratno vožnjo, ogrevana sedeža in dve kameri za zaviranje v sili, po zaslugi katerih je na testnih trčenjih EuroNCAP prejel maksimalnih pet zvezdic za varnost potnikov. Si upate komentirati, da to ni dovolj? Kupec bo zadovoljen, tako in drugače.

Seveda nam je ugajal, ker se je sedelo visoko – ali smo res že tako stari? –, naravnost navdušeni pa smo bili pri motoviljenju po ljubljanskih mestnih ulicah, ko je nalogo parkiranja vselej opravil z odliko. Nič čudnega, ko pa smo se z metrom v roki ustavili pri dolžinski meri 3,7 metra. Premalo? Nikakor ne, saj bosta dva odrasla povprečne višine lahko sedla tudi na zadnjo klop, ki je vzdolžno pomična. Seveda ne pričakujte čudeža v prtljažniku, a 204 litri dejansko pomenijo dovolj za dve športni torbi, veseli pa tudi, da lahko zadnjo klop podremo in prostornino povečamo na zelo uporabnih 1086 litrov. Dovolj, da smo prijatelju pomagali pri prevozu dimenzijsko zajetne televizije, potem ko je njegova stara crknila.

Poglejte ga, vam je všeč? Priznajte brez sramu. Če vam je všeč nekdo istega spola, to še ne pomeni, da ste istospolno usmerjeni. Mi smo jasni in glasni – všeč nam je! Nič čudnega, saj so suzukiji letnika 2017 občutno bolj privlačni, kot so bili še pred nekaj leti. Vam zna biti pa vse prej kot všeč motorna konjenica, ki se ji po žilah pretaka zelena kri (beri: bencin). Čeprav je konjev 90, ne rezgetajo pretirano od navdušenja, ko stopalko za plin pritisnemo do konca. Imajo pač svoje omejitve. Besedico stop udejanjijo pri 160 km/h, kar je za povprečno zahtevnega voznika sicer dovolj, toda… Pa smo si rekli, da jih bomo malo mučili, in smo na relacijski vožnji do morja peljali bolj dinamično. In dalo se je, a znova z omejitvami, saj smo marsikateremu izdatneje motoriziranemu tekmecu morali priznati premoč. A se na koncu vseeno sladko smejali, ko nam je potovalni računalnik pokazal povprečje 5,3 litra bencina. Škoda, da v prid večjemu dosegu posoda za gorivo ne pogoltne več kot 30 litrov, saj boste obiskovalec črpalke vsakih 400 kilometrov.