Rast uporabe spletnih družbenih omrežij za dostop do novic se z izjemo ZDA in Velike Britanije v večini držav upočasnjuje. »Le 24 odstotkov sodelujočih v raziskavi meni, da družbena omrežja dobro ločujejo resnična dejstva od izmišljenih, za medije pa se ta podatek giblje pri 40 odstotkih,« je na srečanju novinarjev GEN Summit na Dunaju dejal Nic Newman iz Reuters Instituta.

Najvišjo stopnjo zaupanja v medije znova beleži Finska (62 odstotkov), najnižjo pa Grčija in Južna Koreja (23 odstotkov). V Veliki Britaniji se je delež tistih, ki verjamejo medijem, v letu dni znižal na 43 odstotkov.

Poročilo navaja, da je v številnih državah najti povezavo med nezaupanjem v medije in zaznavo politične pristranskosti, posebej v državah z močno razdeljenim političnim prostorom kot so ZDA, Italija in Madžarska.

Več kot polovica od 70.000 vseh anketiranih uporablja spletna družbena omrežja kot vir novic vsak teden. Kot še ugotavlja Reuters Institute, se medijske znamke vedno bolj borijo za prepoznavnost s platformami. Posebna raziskava med 2000 uporabniki v Veliki Britaniji je pokazala, da se večina spominja družbenega omrežja, preko katerega je do novice prišla, veliko manj pa medija, ki je novico objavil.