Ambicije, samoiniciativnost, zvedav um in strast so le nekatere lastnosti letošnjih zmagovitih kandidatov za CEO za en mesec, ki so dokazali, da premorejo odnos in vrednote Adecco skupine. A tudi raznolikost je odlika 25 mladeničev in 23 mladenk, ki so dobili priložnost, da pokažejo svoje spretnosti in ambicije ter začnejo odlično kariero. Izbor je potekal v vseh državah, kjer posluje Adecco skupina, tako kandidati prihajajo tudi iz Brazilije, Kitajske, Nordijskih držav in Turčije, v Sloveniji pa se je najbolje izkazal mladi kandidat Gašper Jordan.

Gašper Jordan je izmed vseh kandidatov prepričal s svojo sposobnostjo za povezovanje in vodenje ter si tako pridobil izjemno priložnost za pridobivanje neprecenljivega znanja, ki mu bo nedvomno koristilo v prihodnje, pridobil pa bo tudi edinstvene delovne izkušnje.

Manj zanimivi za delodajalce

Pomanjkanje delovnih izkušenj je namreč ena večjih ovir pri vstopu na trg dela. Adecco skupina je zato razvila program CEO za en mesec, ki talentiranim mladim omogoča edinstveno izkušnjo vodenja podjetja. Izbrani kandidati spremljajo direktorje Adecca v svojih državah, za en mesec se pridružijo ekipi in spremljajo vsakodnevno delo vodstvenega kadra, srečanja s strankami, državnimi ter mednarodnimi institucijami.

Spoznavajo področje kadrovskih rešitev in se ukvarjajo s tematikami, ki se razprostirajo vse od upravljanja človeškega kapitala do razvoja talentov in vodstvenih sposobnosti. Učijo se podjetniških strategij in definicij usklajenega delovanja za reševanje izzivov današnjega trga dela.

Mesec dni v šefovskih čevljih

Gašper Jordan bo že v naslednjih dneh sodeloval na posebnih delavnicah in izobraževanjih, v juniju pa se bo pridružil direktorju Adecca Slovenija Mira Smrekarja, ter en mesec opazoval, sodeloval in bogatil svoje znanje in spretnosti, s svojimi predlogi in idejami pa bo imel tudi priložnost, da se uvrsti med superfinaliste, ki se bodo potegovali za življenjsko priložnost, delati ob boku direktorja globalne Adecco skupine Alaina Dehaze-a na sedežu skupine v Švici.

Miro Smrekar, direktor Adecco Slovenija: »Težko se je bilo odločiti za enega med enajstimi mladimi, ki so se nam predstavili na ocenjevalnem centru, saj smo izbirali med enajstimi več kot primernimi kandidati za to prakso. Vsak od finalistov ima svoje odlične lastnosti, s katerimi bi lahko obogatil Adecco ekipo. Gašper nas je prepričal s svojo naravno sposobnostjo vodenja in povezovanja sodelavcev. Veselim se meseca, ki ga bova preživela skupaj, in verjamem, da bom z njegovo pomočjo znova dobil nov pogled na svoje delo v podjetju, ki na slovenskem trgu uspešno deluje že več kot 17 let.«

Več kot 140 kandidatov v štirih letih

V štirih letih, odkar poteka natečaj CEO za en mesec, je v programu globalno sodelovalo več kot 140 uspešnih kandidatov, Gašper Jordan pa je že četrti slovenski kandidat. V lanskem letu sta edinstveno priložnost dobila izjemoma kar dva zmagovalca natečaja, lanski slovenski kandidatki, ki je spremljala Mira Smrekarja, diplomantki psihologije Ani Čuk pa se je uspelo celo uvrstiti med najboljših deset na globalnem nivoju.

Program CEO za en mesec, ki ga je Adecco sprožil v pomoč povečanja zaposljivosti mladih, je v nekaj letih postal proces iskanja izstopajočih talentov, mnogi zmagovalci natečaja pa so se sčasoma tudi pridružili Adeccu, kjer še naprej razvijajo in dobivajo profesionalne priložnosti.

Alain Dehaze, direktor globalne Adecco skupine, je letošnjim izbranim kandidatom sporočil: »Imam tri nasvete letošnjim mladim direktorjem:, bodite avtentični, poslušajte in se učite od vseh, ki jih spoznate, saj ima vsak velik vodja odlične poslušalske spretnosti. Nenazadnje pa, resnično živite naš namen in vrednote. V tem primeru sem prepričan, da bosta izvedba in uspeh prišla skozi učenje in izkušnje.«

CEO za en mesec je del programa Way to Work, ki ga je Adecco skupina lansirala leta 2013 z namenom omogočanja priložnosti mladim, da se razvijajo in so uspešni na trgu dela. Adecco Way to Work mladim nudi tudi različne programe pripravništva in vajeništva, kariernega vodenja in treninga. Stremi k reševanju problematike nezaposlenosti mladih in neusklajenosti talentov ter sodeluje tudi z drugimi mednarodnimi programi, kot sta na primer Nestlé Alliance for Youth in Global Apprenticeship Network. nr