Čeprav je ta slog že malce v zatonu, je Koons še vedno vroče umetniško ime, ki ga radi uporabijo tudi drugi. Leta 2012 je denimo za Chateau Mouton Rothschild oblikoval nalepko za njihovo omejeno serijo umetniških vin, leto pozneje je na podoben način sodeloval s šampanjsko kletjo Dom Perignon, sodeloval pa je tudi z modnimi znamkami, recimo s Stello McCartney in celo H&M.

Njegov najnovejši podvig mešanja pospeševanja prodaje in umetnosti kiča je sodelovanje z Louisom Vuittonom. Zanj je izdelal serijo torbic, ki se ukvarjajo z metafiziko in iskanjem večnosti. Kolekcija 51 usnjenih predmetov je bila za Koonsa izziv, a tudi način, kako povečati svoje občinstvo. Pri tem ni kaj veliko razmišljal o novih stvaritvah: na torbice je reproduciral dela velikih klasičnih mojstrov. Metafizika pač. Naprodaj so od 585 dolarjev za obesek do 4000 dolarjev za veliko torbo.

Pripravila Manja Rošini