Ali Višnar laže in zavaja, lahko presodi kakih 10.000 zaposlenih v slovenski živilski industriji, ki se jim oži življenjski prostor, pa tudi tisti kupci, ki so sami zaznali tektonske premike na sosedovih policah. Jaz se javno lahko opravičim le za to, da brez dlake na jeziku nisem spregovoril že mnogo prej, ko še ni bilo prepozno.
Marko Višnar, dolgoletni generalni direktor Skupine Farme IhanMercator vrača udarec: Marko Višnar laže in zavaja
Nisem presenečen, da se je Mercator v članku z zgornjim naslovom (Dnevnik, 24. marca) odzval na moj intervju v Dnevniku (23. marca) na tako grob in vehementen način. To samo potrjuje vnemo, s katero uresničujejo svoje cilje, kar se dogaja tudi v odnosih do dobaviteljev. Ko ni argumentov, pride na vrsto moč tega velikana, ki z dobrimi 10 milijoni letno sodi med največje oglaševalce v slovenskem prostoru. V članku pa, razen bombastičnih naslovov, ni druge vsebine. Zgolj ponavljajo moje navedbe, argumentov, zakaj naj te ne bi držale, pa žal ni.