Glasbeniku uspeva ustvarjati glasbo, ki ji lahko prisodimo vse značilnosti klasične komponirane glasbe, a se bistveno razlikuje v sami izvedbi. Kot pravi mojster, je njegov cilj igrati prostor. Vsak prostor ima lastne arhitekturne in bivanjske značilnosti. Zaradi občinstva in drugih spremenljivk isti prostor odzvanja, se odziva vsakič drugače. Tokrat smo v Klubu Gromka odzvanjali drugače, kot bi odzvanjali v nekdanji vojaški baraki.

V nadaljevanju je sledil trio A Love Electric. Rockovski trio je bil sestavljen na pobudo kitarista in vokalista ter ustanovitelja založbe s sedežem v ZDA in podružnice v Mehiki. Izvrsten bobnar je Argentinec, ki je med drugim dobitnik grammyja za bobnarske dosežke. Nič manj odlikovan ni mehiški kontrabasist, v aktualni zasedbi na električnem basu. Nedavno je bilo njegovo delo ovekovečeno s štiriinšestdesetimi ploščki, ki jih je zbrala in predstavila mehiška narodna glasbena knjižnica. Njihova skupna glasbena pot sodelovanja vseh Amerik se odvija v Ciudadu de Mexicu in povsod, kjer glasba živi med ljudmi s posebnim poudarkom na sodelovanju z deprivilegiranimi skupnostmi. Na zadnjem albumu Psychmonde, ki so ga izvajali v zmanjšani zasedbi tudi pričujoči večer, se pojavljajo tako priznana imena kot tudi ulični glasbeniki. Njihova glasba je navdušila z glasbeno raznolikostjo in dinamiko, osnovano na nenadnih, a vešče izpeljanih menjavah glasbenih tem, in z gladkimi prehodi med različnimi rockovskimi prvinami. Tako smo slišali rhythm in blues, jazz ter tudi karibsko obarvani dub. In vse te prvine usklajene v rockovsko poetiko, ki ne pristaja na ponavljanje vodilnega napeva na kitari in ne na ponavljajoči vokalno-instrumentalni refren. Izvrstni glasbeniki so z neverjetno izvedbeno lahkoto in posamično virtuoznostjo prepričali poslušalstvo pod odrom, ki se je znatno povečalo. Še en izreden glasbeni in svetovljanski večer v Klubu Gromka.