Največja letošnja novost na področju tehnike je prepoved aerodinamičnih dodatkov oziroma krilc na motociklih, s katerimi so se lani pri Ducatiju, kjer so prvi začeli eksperimentirati s temi novostmi, precej približali obema tovarniškima ekipama Honde in Yamahe. A odgovorni so, bojda predvsem zaradi pritiska Honde, temu naredili konec, tako da je zdaj dovoljeno ekipam med sezono le enkrat spremeniti aerodinamično konfiguracijo na motociklu. Poleg tega bo morala le-ta ustrezati določenim zahtevam in jo bodo morali pred uporabo potrditi v mednarodni motociklistični zvezi FIM. Seveda bodo lahko dirkači nastopali z obema različnima konfiguracijama skozi sezono.

Najdlje so pri iskanju novih zamisli šli pri Ducatiju, kar ni presenetljivo, predvsem Honda pa še malce tipa v temi. Na testiranjih je ravno aktualni prvak Marc Marquez kar nekajkrat padel, kar kaže na to, da je Hondin motocikel spet za pol koraka za tekmeci. A glede na to, kaj zna Španec iztisniti iz svojega motocikla, bi lahko letošnjo sezono vseeno imel malce manj dela. »Na testiranjih sem nekajkrat padel, a zdaj sem povsem pripravljen na novo sezono, vem pa, da bo na stezi kar nekaj motiviranih tekmecev in na to se moramo pripraviti,« je dejal Marc Marquez.

Že vnaprej pa so s pravili preprečili morebitni razvoj na področju hibridne tehnike, saj so zapisali, da lahko motocikel poganja le en pogonski agregat z notranjim izgorevanjem. Nadalje je dirkačem prepovedano opraviti oglede steze v četrtek pred dirko s skuterjem, to lahko naredijo peš ali s kolesom. Na področju pnevmatik lahko na dirkaški konec tedna motociklisti uporabijo največ deset sprednjih pnevmatik in največ dvanajst zadnjih, medtem ko so postala obvezna tipala za nadzor tlaka v pnevmatikah. Mimogrede, od sezone 2018 bodo obvezni tudi varnostni mehovi, všiti v kombinezon dirkača.

Največ oči je zdaj uprtih v mladega Mavericka Viñalesa, ki je pri Yamahi zamenjal Jorgeja Lorenza. Španec bi lahko bil trn v peti Marcu Marquezu kot tudi ekipnemu tovarišu Valentinu Rossiju, ki že zdaj napoveduje, da osvojitev naslova zanj letos ni prva prioriteta. »Ne smemo se slepiti, to so bila le testiranja. Da sem bil najhitrejši, še ne pomeni, da bo tako tudi na dirkah. Na motociklu se odlično počutim, zavedam se, da je to moja priložnost kariere. Sloga vožnje niti nisem veliko spreminjal, prilagoditi sem moral le način dela in se ujeti s svojimi mehaniki. Če je Marquezu uspelo v njegovi prvi sezoni v motoGP postati prvak, zakaj to ne bi moglo uspeti tudi meni,« se je pred prvo dirko od letošnjih osemnajstih vprašal Maverick Viñales.