Pa vendar je truma domačih ustvarjalcev, ki so že ustvarili živahno samoniklo sceno, naposled dobila možnost vidnejšega vstopa v institucionalno okolje, v Mednarodni grafični likovni center, kjer je na ogled obsežna razstava Zini!, sodobna zinovska produkcija. Morda pričakovano, saj ima ravno ta ljubljanski muzej na vesti odmevne razstave, kot so Grafitarji (2004), Street Art (2006) in 9 + 9 Knjige umetnika (2010), prav tako pa gradi obsežno zbirko knjig umetnika – in s tem tudi zinov. Pričujoča postavitev deloma že sama odgovori na vprašanje, kako tovrstno podzemno produkcijo, ki izhaja iz principov »naredi sam«, predstaviti v muzeju. Kustosa Lara Plavčak in Božidar Zrinski sta avtorjem omogočila galerijske pogoje in razsežen prostor, zaradi česar so se zini, ki so običajno namenjeni žepni rabi, razširili v prostor in se prelevili v prostorske instalacije.

Vhodno sobano zaseda asociativno erotično in (verjetno) ironično delo oblikovalke in umetnice Mine Fine, ki združuje risbo in scenske elemente v enovito prostorsko instalacijo. Sledi kotiček fotografa Tadeja Vaukmana, ki je delček podob iz razvpite serije Dick Skinners preselil v povsem domačijski kontekst s sedežno garnituro in gramofonom, ki predvaja program Radia Študent. Fotografije na stenah in mizici pa predstavljajo svet družbenih odpadnikov, ki se na svojstven način upirajo pričakovanjem in konvencijam družbe. V nadaljevanju si sledijo raznoliki pristopi in mediji, kjer prednjačita risba in fotografija, danes nedvomno najbolj razširjena načina vizualnega izražanja. Leon Zoudar uporablja fotokopirni stroj, da sestavi na videz reklamno podobo avtomobila v naravni velikosti. Skupina freštreš se v izrazito likovno heterogeni obliki podaja v humorno komentiranje sodobne družbe, kjer dominirajo reklamni slogani in motivacijska sporočila. Med bolj klasičnimi risarskimi pristopi izstopa Nez Pez, ki gledalca popelje v mračni svet bajeslovnih bitij, superjunakov in distopičnih prizorov sedanjosti in prihodnosti.

Razstava tako predstavi trinajst umetnikov in skupin, tudi sicer aktivnih ustvarjalcev na področju vizualne kulture in umetnosti. Njihova likovna estetika je neobremenjena in ekspresivna, medtem ko se na vsebinski ravni dotikajo tako ostrega družbenega komentarja kot iz tega izhajajoče fikcije. Razstava tako pritrdi tezi, da je zinovska kultura obsežna, polna energije in lucidnega ustvarjalnega zagona, hkrati pa tudi vselej na široko odprta. Avtorji z razstave Zini! so namreč le vrh ledene gore.