V newyorškem MoMA so se odločili, da na stene v protest proti Trumpovi prepovedi vstopa muslimanom solidarnostno obesijo dela umetnikov iz muslimanskih držav, v Muzeju mesta New York pa so pripravili kar posebno razstavo z naslovom Musliman v New Yorku.

Nekateri muzeji pa so se odločili za nenavadno, a vendarle provokativno potezo, ko so začasno, za teden dni, z razstavišč umaknili vsa dela, ki so jih ustvarili ali donirali priseljenci. Akcijo so muzeji poimenovali Art-Less (prost prevod: brezumetnostno).

The Davis Museum v Massachusettsu se je pretekli teden za to potezo odločil, »da bi osvetlil neprecenljiv prispevek priseljencev z vseh koncev sveta ameriški družbi in kulturi«. Muzej je tako s svojih sten snel 120 del, med drugim slik, bronastih in lesenih skulptur ter ceremonialnih mask iz svojih evropskih, ameriških, afriških, sodobnih in modernih zbirk. Prazna mesta so opremili z napisi »ustvaril ga je priseljenec« ali »doniral ga je priseljenec«, dela, ki jih ni bilo mogoče umakniti, pa so prekrili s črno prevleko. Umaknjene umetnine predstavljajo 20 odstotkov vseh predmetov, ki so na ogled v stalnih zbirkah muzeja, posamezne galerije muzeja so utrpele kar 80-odstotne »izgube«.

Eno od umaknjenih del je prepoznaven portret Georgea Washingtona, ki ga je naslikal na Švedskem rojeni umetnik Adolf Ulrik Wertmüller, ki je leta 1970 imigriral v ZDA, oljno sliko pa je muzeju David podarila družina Munn, ki je po drugi svetovni vojni v Ameriko prav tako prišla s Švedskega. V muzeju upajo, da začasna odsotnost umetnin zgovorno priča o odvisnosti muzejev od priseljenih umetnikov in podpornikov umetnosti.