Ljubljanska promenada v decembrsko praznično zgodbo vstopa z novim lokalom in novo ponudbo. Zgodba, ki je zorela dve leti in pod katero se je podpisal v gostinstvu že dobro poznan in uveljavljen trio z neformalnim imenom Dream and Team, oče in sin Svetozar Raspopović - Pop in Sebastjan Raspopović - Seba ter Grega Jurkovič, nosi naslov Pop's place, kjer bo poudarek na burgerjih za sladokusce in pivu slovenskih malih pivovarjev.

Ponudba gourmet burgerja zagotovo ni novost v prestolnici, niti ne vzdolž Ljubljanice, ki s prižigom lučk ponovno dobiva praznično podobo. Kljub vsemu pa ekipa verjame, da bo lokal – kar je bilo mogoče začutiti že ob odprtju – privabil ljubljansko srenjo, ki bo imela posluh za ponudbo lokala, ki jo je ekipa izpopolnjevala kar dve leti. »Vsekakor smo v zgodbo vstopili zelo premišljeno, ne nazadnje smo imeli, predvsem zaradi vseh dokumentov, potrebnih za spremembo namembnosti lokala, kar dve leti časa, da smo izpilili vse detajle,« nam je ob odprtju lokala zadovoljen povedal Sebastijan Raspopović in dodal, da so med tem časom v lokalu As naredili kar nekaj burgerjev in ugotovili, da so jim izvrstno uspeli. »Nikakor ne morem reči, da smo s ponudbo v lokalu inovativni. Ponudba gourmet burgerjev v lokalih je v svetu zelo pestra in priljubljena.« Sicer pa je zgodba o tem, kako so začeli nastajati ti majhni in sila okusni burgerji, čisto enostavna. Izhaja iz kuhinj, kjer so kuharski mojstri dojeli, da se lahko kakovostni kosi mesa s kančkom domišljije uporabijo tudi za burgerje. In ker se slasten burger – v katerega menda načeloma pravi možakarji ne zagrizejo več kot štirikrat, bolj umirjeni in dekleta pa menda naredijo grižljaj več – odlično dopolnjuje s kozarcem piva. In pri Pop'su so poskušali dodelati tudi to sila pomembno komponento. Tako so izbrano hrano nadgradili s posebno ponudbo piva izključno domačih mikropivovarjev. »Sami resno spremljamo revolucijo slovenskih malih pivovarjev, ki delajo odlično. Zato verjamem, da smo v Pop'su združili obe kulturi,« pravi Sebastjan. Prepričan je, da bo v sodih, ki so zloženi pod točilnim pultom, na sredini lokala, praktično najboljša ponudba iz hmelja zvarjene pijače.

V lokalu, kjer so sledili industrijskemu dizajnu, strežno osebje pa je oblečeno s pridihom country stila, bodo ponudbo ves čas dograjevali. »V decembrsko ponudbo smo vključili sedem različnih burgerjev, že januarja bomo dodali vegetarijanski burger, s katerim smo prepričali tudi zaprisežene ljubitelje mesnih jedi. Strežemo tudi pečena rebrca, januarja pa bomo ponudili tudi dolgo časa pečeno meso, imeli bomo tudi nekaj zrezkov,« še pove Raspopović. Ponudba tudi cenovno ne bo segala v oblake. »Naši burgerji zagotovo niso na ravni ameriških verig, saj jemljemo to precej bolj resno. Ljudem želimo dati kvalitetno izkušnjo, zato smo ceno prilagodili nivoju pice.« Od sedem do devet evrov. Tako razmišljajo avtorji, ki so v Ljubljani že marsikaj ušpičili, pa tudi njihovi navijači in svetovalci, humorista Marko Miladinović in Jure Robežnik, pevec Magnifico...