Kaj potrebuje podjetje v zgodnji razvojni fazi in kaj od tega jim ponujate?

Znanje ter nasvete. Delimo jih na dva načina, prek portala, kjer imamo objavljenih okoli 200 člankov ter kakih 5000 podjetniških novic. Tu naslavljamo veliko ljudi, saj imamo namreč nekje 40.000 do 50.000 obiskovalcev na mesec. Drugi kanal so izobraževanja, ki jih mesečno obišče do 200 udeležencev. Nadgradnja skupinskih izobraževanj, na neki način mentorski sistem v sicer zelo osnovni obliki, pa so individualna svetovanja. Teh imamo do 10 na mesec. Na teh svetovanjih delamo konkretne projekcije, finančni načrt in podobno... Imamo pa še vedno veliko možnosti za izboljšave - s podjetniki namreč ne delamo dolgoročno "eden na enega". Tega namreč trenutno še nismo sposobni izvajati. Odličen primer, kaj manjka pri nas, je bil nedavni dogodek Ljubljana Startup, ki so ga izpeljali zelo dobro.

Imajo podjetja v inkubatorju več možnosti za uspeh, kot če se udeležujejo različnih podjetniških dogodkov?

Pomemben del inkubatorjev naj bi bilo, poleg svetovanja, mentoriranje "ena na ena". Žal smo na tem področju v Sloveniji še nekoliko zadaj. Se pa v zadnjem času dogaja veliko na tem področju, Tehnološki park Ljubljana je na primer pred časom zagnal program Go Global, ki bo v veliko pomoč pri prodoru na globalen trg in v sklopu tega potekajo tudi mentoriranja.

Tudi vi nudite najem pisarne. Koliko stane najem kvadratnega metra in kaj vse vsebuje najemnina?

Nudimo najem delovnega mesta, ne celotne pisarne. Cena za eno delovno mesto je 120 evrov, za več mest je cena ugodnejša, so pa zgornja meja velikosti ekipe, do katere je še smiselno najeti delovno mesto in ne svoje pisarne, trije sodelavci. V ceni je na zajeto vse: stoli, mize, pohištvo, souporaba sejne sobe, elektrika, voda, hiter internet, klime, neomejeno tiskanje ter papir za tiskanje, čiščenje. Tudi kak radler se najde za vroče dni (smeh) Prednosti so predvsem v tem, ni več monotonega dela doma, imaš družbo za kosila, izmenjavo idej, pa tudi potencialne stranke.In fleksibilnost. Pogodba o najemu ima dva meseca odpovednega roka, drugje pa je minimalni odpovedni rok za najem pisarne okoli pol leta, kar je za malo podjetje lahko veliko. Ravnokar poteka akcija "prvi mesec brezplačno", in če je kdo zainteresiran, naj nam piše na naš info mail.

Kako je pridobivati sredstva na trgu, ali se da voditi več projektov hkrati?

Na leto naredimo toliko prihodkov, da pokrijemo plači za dva zaposlena, imamo tudi študentki za pisanje vsebin, drugi sodelavci pa so predavatelji ter občasni pisci. Poleg tega imamo v najemu pisarno z okoli 100 kvadratnih metrov površin, na leto pa naredimo okoli 20 dogodkov. Ostalo gre v promocijo ter razvoj portala. Vir prihodkov je v pretežnem delu oglaševanje in znaša okoli 75 odstotkov. Kakih 20 odstotkov ustvarimo z lastnimi storitvami, kot so plačljiva svetovanja in oddajanje prostorov, 5 odstotkov pa so različni projekti. Običajno smo podizvajalec podizvajalca kakšnega večjega razpisa. Kar zadeva oglaševanje, pa se vse da, je pa pomembno, da si najboljši. Mi imamo daleč največji in kakovosten portal, poleg samega oglaševanja pa nudimo še podporo oglaševalcem na različnih področjih. Ravnokar sem se vrnil z rednega poročanja na Banki Koper, ki je naš partner že skoraj tri leta, in znajo ceniti takšno celovito storitev.