"Danes uradno začenjamo projekt. Slovenija gre tokrat nazaj, nazaj v elitno skupino. Ta dogodek bo enkraten in izreden, saj je večja dvorana, večje pa so tudi zahteve. Lahko pa rečem, da smo že zdaj prodali toliko vstopnic, da bi lahko napolnili dvorano Tivoli, če se Stožice ne uresničijo, pa se bodo," je na predstavitvi projekta dejal predsednik HZS Matjaž Rakovec.

SP bo potekalo pod geslom Radi imamo hokej oziroma v angleščini sLOVEnia HOCKEY. Kot je pojasnil Robert Verlič, odgovoren za marketinški del projekta, bo prvenstvo v Stožicah izjemna priložnost za promocijo hokeja in Slovenije. Načrtujejo številne športne in druge dejavnosti, središče katerih bo nova dvorana Stožice, pred njo naj bi zaživel tudi tematski park za navijače. Pripravili so televizijske spote, ki jih bodo v eter poslali po 15. marcu, približno takrat se bo začela tudi akcija z velikimi plakati, na katerih bodo upodobljeni slovenski hokejski zvezdniki in nekateri estradniki.

Televizijske pravice za SP bo imela televizija Šport TV, ki bo prenašala vsaj deset tekem (od skupno 15), med njimi vse slovenske - te se bodo začenjale v večernem terminu ob 20. uri -, pripravljajo pa še studijski in spremljevalni program.

Na današnji predstavitvi pa so vodilni na HZS razkrili tudi maskoto prvenstva. To bo ris, ki je tudi simbol slovenske reprezentance, ime Buli pa so izbrali hokejski navdušenci z glasovanjem na spletni strani HZS.