Namestnik predsednika uprave Darsa Žan Jan Oplotnik (na sliki levo) je 18. marca lani tedanjemu predsedniku vlade Janezu Janši poslal elektronski dopis s priloženimi cenovnimi modeli in nasvetom, da je s stališča »argumentacije porabe denarja iz skupne vreče dejansko bolj smiselno obremenitev (financiranja avtocestnega sistema, op. a.) prevaliti na tuj tranzitni osebni in tovorni promet«. (Foto: Jaka Adamič)
- Oglas
To bi lahko dokazoval dopis, ki ga je nekdanjemu predsedniku vlade Janezu Janši 18. marca lani, dva dni preden je vlada določila cene (pol)letnih vinjet, poslal namestnik predsednika uprave Darsa Žan Jan Oplotnik. V njem mu je pojasnil različice izračunov izplena od uvedbe vinjet. Pri tem je med drugim zapisal tudi, da je "v tem primeru dejansko bolj smiselno uporabo avtocestnega omrežja čim bolj približati domačemu uporabniku s povprečnimi dohodki in obremenitev prevaliti na tuji tranzitni osebni ter tovorni promet."
Kot je znano, je evropska komisija zaradi uvedbe vinjet Sloveniji za skoraj leto dni zamrznila 140 milijonov evrov za gradnjo več avtocestnih odsekov. Janševa vlada je sicer še oktobra lani v odgovoru na opomin, ki ga je prejela od evropske komisije, med drugim zapisala, da sistem ni diskriminatoren, ker v enak položaj kot tuje voznike postavlja tudi velik del slovenskih državljanov.
Kot je razvidno iz dopisa, je Oplotnik, ki je v Darsovi upravi zadolžen za finance, o uvedbi vinjet komuniciral neposredno s predsednikom vlade, torej mimo tedanjega ministra za promet Radovana Žerjava. Oplotnik namreč navaja, da mu "model izračunov za vinjete v stari različici excela pošilja glede na dogovor". Prav tako je opaziti, da je Oplotnik Janši elektronsko pošto poslal na njegov strankarski (sds.si) in ne vladni naslov (gov.si).
"V zbirni tabeli smo vam pripravili dve varianti," Janši v pismu pojasni Oplotnik. "Varianta 1 po naši oceni bistveno bolj približa uporabo avtocestnega omrežja domačim uporabnikom ter sorazmerno bolj obremeni tuje uporabnike, ki Slovenijo obiščejo zgolj nekajkrat na leto ali samo v času dopustov. Varianta 2 je bližja avstrijskemu modelu, ki pa z vidika dohodkovne elastičnosti v manjši meri približa avtocestno omrežje domačim uporabnikom, tujim uporabnikom pa ga glede na prvo različico tudi bistveno ne poceni," razloži prvi Darsov finančnik. Pri tem doda, da "z vidika Darsa kot koncesionarja ni pomembno, na kakšen način se zbira prihodek od uporabe avtocestnega omrežja, bodisi neposredno od uporabnikov ali posredno prek proračuna".
"A je to pomembno z vidika javnih financ in argumentacije porabe denarja iz skupne vreče - v tem primeru je dejansko bolj smiselno uporabo avtocestnega omrežja čim bolj približati domačemu uporabniku s povprečnimi dohodki in obremenitev prevaliti na tuj tranzitni osebni ter tovorni promet," zapiše Oplotnik in Janšo še opozori, da je "poslan model v excelu uporabniku zelo prijazen, saj omogoča hiter vpogled v finančne rezultate in primerjave glede na obstoječi sistem in obveznosti iz naslova dolga". "Možna je tudi simulacija s spremembo cen in količin," v pismu še doda Žan Jan Oplotnik.
Iz vsebine in datuma omenjenega dopisa (18. marec) je razbrati še dve pomembni dejstvi. Prvič, da se je nekdanja vlada kolikor toliko resne analize javnofinančnih posledic vinjet lotila šele po uradni odločitvi o njihovi uvedbi, ki jo je sprejela v prvih dneh marca. O premišljenosti uvedbe vinjet veliko pove tudi podatek, da je Janša obe različici cenovnega modela vinjet na elektronski naslov prejel v torek, 18. marca, ob pol desetih zvečer, vlada pa je sklep o cenah (pol)letnih vinjet sprejela že v četrtek, torej manj kot 48 ur kasneje.
In drugič, da je nasvete Janši pri cenovnem modelu in celo "argumentaciji" uvedbe vinjet dajal prav Oplotnik, ki je še mesec dni pred tem, natančneje februarja lani, trdil, da "Dars nikakor ne bo pristal na uvedbo sistema, ki bi mu zmanjšal prihodke". Mimogrede, čeprav Oplotnik v dopisu priznava, da "vinjetni način cestninjenja finančno ni enakovreden obstoječemu sistemu", obenem zapiše, da "tudi ta zaradi znanih pomanjkljivosti ne omogoča optimalnih prihodkov".
Manj kot leto dni kasneje, po zamenjavi oblasti, je sicer Oplotnik ploščo spet obrnil. Vlada Boruta Pahorja ga je namreč imenovala v delovno skupino za pripravo predloga za cestninjenje, ta pa je ugotovila, da "obstoječi model financiranja avtocestnih programov kratko- in dolgoročno ni vzdržen".
primoz.cirman@dnevnik.si
Oplotnik: Ob uvajanju vinjet ni bilo znakov, da so te diskriminatorne
"V danih razmerah ni bilo nobenih znakov, da bi bila uvedba vinjet po švicarskem sistemu v nasprotju z direktivami EU. Vlada je pred uvedbo od Bruslja dobila tudi jasna zagotovila, da uvedba vinjet ni sporna," je Žan Jan Oplotnik odgovoril na vprašanje, ali je lahko njegov nasvet vladi oziroma njenemu predsedniku eden od dokazov, ki bi jih lahko Evropska komisija uporabila v postopku zoper Slovenijo pri ugotavljanju (naklepne) diskriminatornosti. Dopisa Janezu Janši sicer "ni želel komentirati". In zakaj je kot član medresorske skupine letos ugotovil, da je vinjetni sistem, ki ga je pomagal uvajati, finančno nevzdržen? "Model, ki smo ga zastavili prvotno, daje največji možen izplen ob ugotovljenih okoliščinah. Letošnji model pa je najboljši možen scenarij B ob spremenjenih pogojih, torej uvedbo krajših vinjet," pojasnjuje Oplotnik.
Žerjav: Za Oplotnikovokomunikacijo z Janšo nisem vedel
"Tega nisem vedel," je včeraj nekdanji minister za promet Radovan Žerjav odgovoril na vprašanje Dnevnika, ali je bil seznanjen z dejstvom, da je namestnik predsednika uprave Darsa Žan Jan Oplotnik o uvedbi vinjet komuniciral neposredno s predsednikom vlade Janezom Janšo in njegovim kabinetom. Ob tem je Žerjav zatrdil, da cene vinjet ni določal Janšev kabinet, ampak vlada "na osnovi izračunov, ki so bili narejeni na ministrstvu". Prav dejstvo, da je premier dva dni pred sejo vlade na svoj elektronski naslov od Oplotnika prejel simulacije finančnih posledic vinjet, ki jih je mogoče poljubno spreminjati, pa bi lahko potrjevalo neuradne informacije, da je bilo "vinjetno" gradivo na seji vlade (20. marca) drugačno od gradiva, ki ga je pred tem pripravilo ministrstvo. Neznana oseba iz Janševega kabineta naj bi namreč pred sejo količino prodanih vinjet (2,2 milijona) "popravila" za dober milijon navzgor, kar naj bi močno začudilo tudi tedanjega finančnega ministra Andreja Bajuka.
Poslovni.Dnevnik.si















































Mr.Somebody ponedeljek, 27.07.2009 ob 22:06
Edino prav, zakaj bi mi plačevali več, če pa lahko to počnejo tujci. Življenje pač ni fer.
pepe torek, 28.07.2009 ob 05:59
Samo problem je v tem, da so tudi stanovalci EU sedaj domačini in ne tujci.
BTW očitno je dojemanje SdSesovcev zelo ozko.
nebodigatreba torek, 28.07.2009 ob 10:24
Zakaj bi plačeval jaz, če lahko namesto mene ti. Življenje pač ni fer ;)
dolhermitja torek, 28.07.2009 ob 13:56
In ti boš seveda sedaj iz "nadmudrene" razlike vplačal v državni proračun 140 mio € kajne, bedak balkanski.
Krivica ponedeljek, 27.07.2009 ob 22:35
Kaj pa je narobe s tem kar so naredili?. Ali naj mi ki smo te avtoceste zgradili in plačevali nosimo še stroške za tujce? Zaka kamionisti ne grejo skozi Avstrijo, raje čakajo dva dni v mariboru?
Razmišljali so več kot pravilno. Tako dealjo vse države le da tega ne trobijo okoli.
Narobe je da ta pravilna razmišljanja sedaj časopisi trobite okoli.
Novinarji raje trobite o tem da je avtocestni program izropan 300%. Trobite o tem da je zadnji mačkov človek z metodami izmišljenih, izsiljenih in posiljenih dodatnih del, obremenil avtocestni program te države z krediti ki ne bodo odplačani do leta 2050 (po strokovnem mnenju računskega sodišča!!)
Morda pa vam novinarjem negre prav od rok trobljenje takšnih resnic, ker zadnji mačkov človek dobro "podmazuje".
šulc torek, 28.07.2009 ob 09:36
pa saj ga je prejšna garnitura privlekla do sv. Barbare, valjda bo kaj iz tega, razen če res dobro podmazuje
Rav ponedeljek, 27.07.2009 ob 22:58
Priznati je treba, da je JJ mojster sprenevedanja in kajpak dober taktik.
S tem, ko so zavestno določili cene vinjetam, so ubili dve muhi na en mah. Pridobili so ogromno število volilcev in povzročili glavobol naslednji vladi. Da je mojster sprenevedanja, je več kot očitno, saj še danes trdi, da cene vinjet niso krivične do tujcev, pa čeprav je bila cena določena zavestno in to v škodo tujim uporabnikom.
nebodigatreba torek, 28.07.2009 ob 10:25
Morda JJ-ja nekoliko precenjuješ. Dvomim, da je računal na to, da bo izgubil volitve.
krucyfix ponedeljek, 27.07.2009 ob 23:55
Vinjetno razmišljanje ni pravilno ampak omejeno, izid je bil pričakovan, demontaža ABCja neumnost brez primere. Dosti bolje bi bilo ABC nadgradit za cestninjenje v prostem prometnem toku. Se čisto strinjam da je treba tranzit pošteno zaračunat, ampak dejansko pošteno, tj. ovrednotit in ustrezno zaračunat dodatne zmogljivosti potrebne za turistične konice, pa obrabo in okoljsko obremenitev od tovornega tranzita (če za logistiko oprtnih vlakov nismo sposobni). Izvedba bi šla preko količinskih popustov in višje cestnine v urniku konic.
dolhermitja torek, 28.07.2009 ob 14:13
Bravo, sva že dva, ki tako razmišljava. To sem trobil štiri mesece pred uvedbo vinjet. ABC sistem je omogočal enako pretočnost, pa še črede "vinjetujev", ki se podi danes po AC in lovi prekrškarje, nebi bilo treba. EU sredstva bi dobili pred letom in pol, saj bi bil sistem absolutno pravičen - kolikor voziš, toliko plačaš. Če si takrat bral slovenske narodno zavedne komentarje, pretežno s strani članov SDS, te je zvilo, za se posrat. Toliko idiotizma na enem kupu še nisem videl. Pa saj greš lahko malo pobrskat po zgodovini člankov in postov, in boš videl. Da so vinjete diskriminatorne predvsem do domačih voznikov, ki AC samo občasno uporabljajo in so bile cenovno izrazito natiskane na kožo tistim, ki AC dnevno "drajsajo", pa takrat ni hotel nihče niti slišati. Mislim, da bi bilo sedaj, ko so znani "strokovnjaki", na izračune katerih se je takratna vlada opirala, potrebno marsikoga povprašati po zdravju - mentalnem namreč, in se mu za dolgo časa zahvaliti za sodelovanje pri kakršni-koli družbeni funkciji.
Odtoddotam torek, 28.07.2009 ob 14:34
OK, mojstra. Če sta za pošteno obračunavanje, sem tudi jaz. Strokovna ocena pravi, da so poškodbe vozišča, kar v posledici je tudi obraba, povzročene z enim 40tonskim vlačilcem enakovredne 10000 vozilo. In če bosta preračunala, kolikšno je razmerje, bosta ugotovila, da bi morala biti cestnina za tovorni promet 50 do 100-krat dražja kot za osebna vozila. E pa da vaju vidim junaka, kako bosta to novico zagovarjala pred avtoprevozniki in koliko časa bosta v bolnici?
Sta dolenc in alfa čist prav zapisala, ne glede na koloro, ki jima bodo pripisali.
Sicer pa, od kje so prišli ti podatki? Iz dopisovanja med "udeleženci" po elektronski pošti? A so to objavili sami ali kdo drug? A ni to poseganje v človekove pravice? Mislim, da bi morala ga. Pirc-Musar malce posredovati.
Pepino torek, 28.07.2009 ob 18:47
Niti približno nimaš prav. Prejšnji sistem cestninjenja je bil še bolj nepošten, kot vinjetni, ker nekateri niso plačali nič, drugi pa veliko preveč. Po ljubljanski obvoznici si se lahko zastonj vozil v nedogled, pa iz Grasuplja v Ljubljano tudi, za vožnjo iz Kranja v Lj si pa mastno plačeval. Prejšnji sistem cestninjenja bi bil pošten samo v primeru, da bi bil povsod zaprt. Poleg tega je ob vsaki konici še nemogoče zaustavljal prometni tok. Zaradi naraščanja prometa je bilo nujno nekaj narediti. Vinjete so prehodni izhod v sili. Če jih JJ ne bi izkoristil za predvolilne bombončke, bi bile lahko sprejemljiva rešitev. Dalo bi se izumit še kakšne pametne trike za občasne potnike. Vso sranje, ki ga imamo sedaj, gre pa samo na račun političnega blefiranja in nesposobnosti. Cestninjenja v prostem prometnem toku ne moreš narediti iz ABC postaj. Tudi v tem primeru moraš ustrezno tehnologijo namestiti n vseh vstopih in izstopih iz AC. Trenutno take tehnologije, ki bi bila zanesljiva, še ni. In edina logika je v tem, da se povsod po EU uvedejo kompatibilni sistemi cestninjenja. Sicer nismo naredili nič. To tega bo preteklo še precej vode.
Vinjete so promet pripeljale iz državnih cest na AC in tako je prav. Ker smo jih zato gradili in pomenijo večjo varnost za vse. Trdim, da gre manjše število žrtev na držvanih cestah in nasploh samo na ta račun. Če bi uspeli umiriti še pijance in objestno mularijo, bi bili glavni problemi rešeni.
Jasno pa je, da bo treba dolgoročne vinjete še nekoliko podražiti, da bo sisztem vzdržen in kratkoročne spusititi na primerno kompromisno raven, sicer bomo zaradi tega imeli samo škodo. 140 mio blokiranih sredstev v enem letu ni noben hec. Če se bo to nadaljevalo, bo škoda samo še večja. Zakuhala jo je JJjeva vlada, palačala pa jo bo Pahorjeva.
grom&blisk torek, 28.07.2009 ob 18:54
Sem ti že enkrat razložil, da so vinjete pravičnejše, pa na žalost ne zastopiš. Prav tako sem ti razločil procente povečanja prometa po AC in razbremenitev lokalnih cest. Do vinjet so ceste koristili samo bogataši, sedaj jih lahko vsi. V čem je težava. Edino v preniskih tarifah vinjet. Prav tako bi morali tovornjakarji plačevati veloko večjo ceno, ki pa jo zaradi svoje premoči prevalijo na obično rajo. Prav tako so bili odseki AC brez cestninjenja. KP vpadnic, LJ obroč, IN še bi lahko našteval.
pudlcek torek, 28.07.2009 ob 00:15
Ko smo se odlocili, da se prikljucimo EU smo se s tem zavezali, da dolocenih odlocitev pac ne bomo sprejemali le po nasi zelji, ampak skladno z zeljami EU. Ker tega nismo poceli je EU prekinila pritok dolocenih sredstev, tako da bi bili na koncu lahko dvojno na izgubi (manjsi prihod pri cestninah in iz blagajne EU). Tudi tujci pa bi pocasi nasli drugacno pot do Hrvaske oz juzneje. Na koncu koncev bi se lahko npr iz Trsta do Pule (ali kam drugam) nasel tudi nekdo, ki bi ponudil trajekt ali pa bi se avtomobile nalozilo na vlak. Trg za take stvari ponavadi najde odgovor.
alfa torek, 28.07.2009 ob 05:56
Ali v tej državi velja kakršnakoli zakonitost. Izgleda, da je bila celo elektronska pošta JJ pod nadzorom. Kaj naj si misli navaden državljan? Da v tej državi vladajo posodobljene udbovske metode metode. Še dobro da mu niso v rit zlezli.
Karl Kloshar torek, 28.07.2009 ob 08:14
Tudi sam sem o tem takoj pomislil. To je ena od možnosti. Kaj pa, če je imenovani menjal računalnik, ni pa zbrisal svoje korespodence. Kaj pa, če je nekdo od njiju dokument natisnil? V nekaterih službah pa gre elektronska pošta (ki ni privatna) tudi nakam na "vhodno službo", kjer jo razvrstijo, zavedejo, natisnejo, arhivirajo,,,,, Vidiš, ni potrebno, da bi bila na delu udbomafija.
udarnik torek, 28.07.2009 ob 08:28
Izgleda.
Imaš kak dokaz za to, da se je nadzorovala elektronska pošta? Morda pa je to samo ostanek česa, česar "strokovnjaki" niso uspeli pospraviti? Pa se je našlo kje na kakšnem disku, ali pa, bognedaj, na USB ključu?
Sami strokovnjaki za prisluhe tukaj. Dejstvo pa je, da je tovariš Ivan edini strokovnjak. Za prevare, namreč.
dolhermitja torek, 28.07.2009 ob 14:17
Kaj bluziš o udbi - mail je šel na SDS naslov Janeza, in verjetno še kakšne modro rumene glave. In v stranki se je našel pameten človek, ki je Janezka pokazal s prsti v marmeladi. Ti pa UDBA, Kučan, F 21, kontinuiteta, komunajzarji in tako dalje, butec.
alansi torek, 28.07.2009 ob 22:01
Dajmo zadevo malo obrniti. Kaj pa če na DARS arhivirajo in označijo tudi službeno izhodno pošto. To kar je gospod Oplotnik pošiljal premieru, je prav gotovo takšna zadeva. In nima nobene oznake tajnosti. Tiste zarotniške misli in iskanje krivcev si pa rumeno modri v tem primeru lahko zataknete tja, kamor lezete svojemu vodji. Še nekaj, ali mi lahko zadnja dva stavka napišeš v razumljivi slovenščini?
guzdeh torek, 28.07.2009 ob 06:53
vmr.somebody: o tem bi razmosljal preden si glasoval za vstop v EU!
alfa torek, 28.07.2009 ob 08:43
Upam da bo zdaj popenila informacijska pooblaščenka in dala gas do daske.
Kajpavem torek, 28.07.2009 ob 08:56
Čisto po kalimerovo! Kaznujte tistega, ki je greh odkril in zaščitite tistega, ki je greh naredil. Kaj vse se ne gredo v Bedakovcih.
Karl Kloshar torek, 28.07.2009 ob 09:18
Nezakonito "prisluškovanje" elektronski pošti bi bil zame zelo zelo hud greh. Hujši kot to, o čem govori članek. Ampak, kot sem pojasnil ob 8:14, tega ne verjamem. Poleg tega je takšno prisluškovanje tehnično zelo zahtevno. Alfa kar tak, na pamet, malo v temo brca.
dolenc torek, 28.07.2009 ob 14:18
o kakšnih grehih govoriš?
dolenc torek, 28.07.2009 ob 14:18
o kakšnih grehih govoriš?
milos621 torek, 28.07.2009 ob 09:10
Tako se je torej vodila vlada. Ivan Bačovnik zvani JJ je ministre kr obšel in se sam odločal...
resnicaboli torek, 28.07.2009 ob 09:16
Najbolši pišajo Dnevnik kaj ste zda skup spacali rajši se opravičite človeku ki ste ga popljuvali banda rdeča
Kajpavem torek, 28.07.2009 ob 10:41
Kot vedno. Grešiš, zgrešiš, pogrešiš. Nobene škode ne bo, če molčiš in si devaš mokre obkladke na boleče mesto.
smorn torek, 28.07.2009 ob 09:57
Izdelek, ki zdrži le pol leta je pol kurca vreden. Mojstri, ki ga izdelajo so pol kurca vredni mojstri.
Aeryn Sun torek, 28.07.2009 ob 10:24
gospoda, v državni upravi je tovrstno pošiljanje elektronske pošte uradno in je del spisa, v katerem je osnutek uredbe oziroma drugega predpisa. Tak email ni privatna korespondenca, zato ima svojo številko in se vnese kot dokument tudi v elektronski sistem vodenaj spisov. Dosegljiv je na intranetu državne uprave vsem osebam, ki imajo za to pooblastilo in običajno so to vsaj vsi sodelujoči na projektu. To je, vsaj 10 ljudi.
bostjanmarolt torek, 28.07.2009 ob 12:40
Oplotnik bi moral biti odlikovan. Avstrijci so poleg vinjet uvedli še plačilo predorov, tako da trancit plačuje vrednosttreh vinjet za pot čez Avstrijo in nazaj. Za redne popotnike v osebnih avtomobilih pa imajo Videopas in cca. 50 Eur letno za neomejen "obisk" tunelov.
Naši pametnjakoviči pa se bunijo, da vinjete niso fer do turistov. Kakšni bedaki..
alfa torek, 28.07.2009 ob 12:55
Potem pa to ni država ampak otroški vrtec. Do onega zapisnika o diplomatskih pogovorih v Wašingtonu je imelo dostop menda na stotine ljudi. Sedanji minister Žbogar ga ni opremil z oznako zaupno. Dopis v katerem se piše o tem kako bodo te vinjete bolj obremenile tujce kot nas se znajde v časopisu. Kaj mislite da drugi ne delajo tako. Ko so Avstrijci uvedli vinjete je 14 dnevna stala toliko kot je stal bencin do Graza in nazaj. Glede na to, da sem se v tistih časih vozil 5 ali 6 krat letno v Graz, so me Avstrijci postavili v neenakopraven položaj. Seveda se Avstrijci s tem niso obremenjevali. Vsakokratno kupovanje 14 dnevnih bi me prišlo skoraj toliko kot letna. Na koncu se vozim po magistralni cesti. Promet je majhen, pa še več vidim. Kar se pa tiče enormnih cen naših AC pa bi morali povprašati gospoda Zidarja. Mogoče bi nam povedal kako se z direktorsko plačo postane lastnik firme, ki je vredna med brati vsaj 200 mio. Eur. Če je s tem vse v redu pa udri po JJ. Zidarjeve AC so nekaj posebnega v svetu še nevidenega. Še preden so gotove so potrebne popravila. Zadnjič sem se peljal po popolnoma novi AC Maribor- Ptuj. Na njej je polno majhnih neravnin. Ko se pelješ čez Muro pa je na AC nastala kar manjša skakalnica. Mogoče za testiranje podvozja avtomobilov, ali pa da vozniki ne bi zaspali. Bravo SCT! Bravo Zidar!
Kajpavem torek, 28.07.2009 ob 15:12
Kaj pa je zdaj to? Še nedolgo si govoril, da socializem ni piškavega oreha vrede, zdaj pa že vpiješ nad kapitalizmom. Ja, kaj si pa pričakoval? Da se bo v kapitalizmu cedilo mleko in med. Pardon, saj se, samo le redkim posameznikom. Korito je isto, spremenili so samo ime korita in pri koritu zamenjali nekaj svinj.
dolenc torek, 28.07.2009 ob 14:12
matr ste na dnevnik.si včasih eni "lulčki"... za koga pa naj dela slovenska vlada, če ne v dobro (boljše) slovenskih državljanov oz. slovenskih davkoplačevalcev? a mogoče v korist avstrijcev, italijanov, hrvatov... v njihovo korist že tako dela!
torej dragi "lulčki", dejte se zresnit
dolenc torek, 28.07.2009 ob 14:15
še to... zakaj se ne vprašate, zakaj moramo slovenski državljani dvakrat plačevat cestnino? najprej ko registriraš avto in pol še vinjeto...aja, to je v redu, a ne? matr ste... ah ja, tipični slovencelni, ki zase delate škodo, sam da bo drugi imel korist od tega
Kajpavem torek, 28.07.2009 ob 15:20
Ja res je. za nejkakrat na leto, ko grem v Ljubljano in za Dan mrtvih na grob staršev sem letos dal 55 eurov. To je po tvojem v redu, spoštovani lulček. No, ko boš zrasel in ko boš ku.. boš morda bolj pri pameti.
Barbara P. torek, 28.07.2009 ob 17:04
dalenjski lulcek, ti se zresni! komu je zdaj EU zamrznila 140 milijonov evrov in nalozila kazen? in uvesti bos moral drugacen sistem + izgubil si veliko denarja zaradi prepoceni vinjet? komu je torej to v korist? tepec!
Odtoddotam torek, 28.07.2009 ob 19:16
A lahko poveš kaj o kazni, prosim. Kazen načeloma izrekajo sodišča na podlagi sodbe v kateri se ugotovi kršitev določenih zakonov. Kolikor vem, pa so nam sredstva zamrznili zaradi domnevno diskriminatorne obravnave tujcev na naših cestah, kar bi morala komisija EU dokazati. Ker tega ni storila, je že blokada sredstev pravno vprašljiva, za kazen pa niti ne vem...
alfa torek, 28.07.2009 ob 17:52
Kaj pa je zdaj to? Še nedolgo si govoril, da socializem ni piškavega oreha vrede, zdaj pa že vpiješ nad kapitalizmom. Ja, kaj si pa pričakoval? Da se bo v kapitalizmu cedilo mleko in med. Pardon, saj se, samo le redkim posameznikom. Korito je isto, spremenili so samo ime korita in pri koritu zamenjali nekaj svinj.
Po tvoje se v kapitalizmu lahko krade. Načeloma da, vendar te ne smejo ujeti. Potem si nasrkal kot oni Madoff, ki je pri 70 letih fasal 150 let zapora.
Betina torek, 28.07.2009 ob 21:08
Citat;
"da je bilo "vinjetno" gradivo na seji vlade (20. marca) drugačno od gradiva, ki ga je pred tem pripravilo ministrstvo. Neznana oseba iz Janševega kabineta naj bi namreč pred sejo količino prodanih vinjet (2,2 milijona) "popravila" za dober milijon navzgor, kar naj bi močno začudilo tudi tedanjega finančnega ministra Andreja Bajuka."
Sem pa res nespametna, da ne morem razumeti, kdo je to vlada, če pa niti minister Bajuk ni bil na tekočem o dogajanju, pa tudi sam prometni minister Žerjav zatrjuje, da ni on odločal o vinjetah.
Kako je mogoče kar tako spreminjati dogovorjeno (oziroma popravljeno) količino vinjet, ki je bila zapisana v gradivu in ga preprosto spremenila - popraviti za dober milijon navzgor in se ob tem ni nihče zamislil ali vsaj vprašal kaj se dogaja?
No morda pa se je kdo spraševal le sam pri sebi, ne da bi poskušal to tudi razčistiti kdo in zakaj naj bi to storil?
Imam pa že raje nekoliko prepirljivo vlado, ki je osveščena in ne sperejema dejstev na slepo.
O samih vinjetah, njihovi pozitivni ali negativni primernosti pa raje ne bi.
Vem le to, da ministru vlačiču ne bo lahko ne na cestah in še manj na železnicah, za vse so poskrbeli predhodniki.
alfa sreda, 29.07.2009 ob 06:23
Vem le to, da ministru vlačiču ne bo lahko ne na cestah in še manj na železnicah, za vse so poskrbeli predhodniki.
Tudi nam ne bo lahko ko bomo plačevali in popravljali te Zidarjeve spomenike.