Temu v ZDA po številu prenosov aplikacije že od januarja vztraja na vrhu lestvice priljubljenosti, na njej pa je po podatkih raziskovalnega podjetja Sensor Tower še več kitajskih platform, poleg TikToka še video urejevalnik CapCut in spletni trgovec z modnimi oblačili Shein.
Temu se predstavlja kot trgovec, podoben ameriškemu velikanu Amazon, v ZDA pa uporabnike pridobiva s široko paleto izdelkov po ugodnih cenah, od ličil do gospodinjskih pripomočkov in elektronike.
Na ameriški trg je potihoma vstopil septembra lani, z njim pa je prodor v ZDA uspel tudi velikemu kitajskemu trgovcu elektronike Pinduoduo. Od septembra do danes si je aplikacijo Temu v ZDA preneslo 33 milijonov uporabnikov.
Ameriške oblasti imajo do kitajskih spletnih platform negativen odnos, saj se bojijo, da ogrožajo nacionalno varnost. V ameriškem kongresu je iz tega razloga v obravnavi predlog zakonodaje, ki bi prepovedala uporabo te aplikacije. S tem bi bil onemogočen dostop do njene uporabe 150 milijonom ameriških uporabnikov.
Uporabo TikToka omejujejo tudi evropske države.