Protivojni epski film nemškega režiserja, posnet po istoimenskem romanu Ericha Marie Remarqueja iz leta 1929, ki je nastal pod Netflixovim okriljem, je osvojil največje nagrade, med drugim za najboljši film in režijo. Dnevnikovo recenzijo lahko preberete tukaj. S tem je po pisanju nemške tiskovne agencije dpa podrl rekord med tujejezičnimi filmi in s sedmimi nagradami prehitel dosedanjo rekorderko – italijansko dramo o odraščanju Novi kino Paradiž (Cinema Paradiso), ki je leta 1988 prejela pet baft.
Nemška drama je poleg omenjenih dveh baft prejela še nagrado v kategoriji filmov, ki niso v angleškem jeziku, nagrado za najboljši prirejeni scenarij, najboljšo izvirno glasbo, fotografijo in zvok.
Berger se je po pisanju dpa ob prejemu nagrade poklonil borcem v Ukrajini in občinstvu povedal, da se za snemanje filma lahko zahvali hčerki Matildi, ki mu je priporočila Remarquejevo knjigo, ki jo je brala v šoli.
Film režiserja Martina McDonagha Duše otoka, ki je z 10 nominacijami prav tako veljal za enega od favoritov, je odnesel štiri bafte: za najboljši britanski film, za najboljši izvirni scenarij ter nagradi za najboljšega stranskega igralca Barryja Keoghana in stransko igralko Kerry Condon.
Štiri bafte je prejel tudi biografski Elvis režiserja Baza Luhrmanna, v katerem je Austin Butler prejel nagrado za najboljšega igralca, za katerega je sicer favorit veljal Colin Farrell (Duše otoka). Film Elvis je prejel še nagrado za najboljšo igralsko zasedbo, kostumografijo in masko.
Najbolj razočarani so bili ustvarjalci filma Vsepovsod naenkrat, katerega režijo podpisujeta Dan Kwan in Daniel Scheinert, ki je od 10 nominacij prejel le eno bafto – za najboljšo montažo. Za glavno žensko vlogo je bafto prejela Cate Blanchett za vlogo dirigentke v filmu Tar. Nagrado je, kot piše dpa, prevzela s solzami v očeh in se ob tem zahvalila svoji materi in režiserju Toddu Fieldu ter poudarila, da je bilo leto 2022 izjemno leto za ženske.