Uredništvo ameriškega časopisa The Washington Post pred iztekom predvolilne kampanje ameriških predsedniških volitev običajno objavi svoje stališče do kandidatov oziroma izrazi podporo enemu od potegovalcev za vstop v Belo hišo. Običajno v uredniškem komentarju opišejo dobre in slabe strani posameznega kandidata ter bralcem priporočijo enega ali drugega. Tokrat je uredništvo nameravalo podpreti demokratko Kamalo Harris, a je lastnik časopisa Jeff Bezos to prepreči. Odločitev lastnika Amazona je dvignila veliko prahu med naročniki. Po poročanju ameriške javne radiotelevizije NPR je Washington Post zaradi poteze od petka izgubil že 200 tisoč digitalnih naročnikov.
Bezos je svojo odločitev utemeljil z oceno, da so takšne podpore nesmiselne in zmanjšujejo zaupanje javnosti v medije. V prispevku za Washington Post, ki ga je kupil leta 2013, je zapisal, da je to prava odločitev, ki bo povrnila zaupanje Američanov v medije.
»Medijske podpore kandidatom ne vplivajo na izid volitev. Noben neodločen volivec v Pensilvaniji ne bo dejal, da bo volil tako, kot mu priporoča časopis. Takšne podpore le ustvarjajo vtis pristranskosti,« je zapisal.
Želel je ohraniti kredibilnost, a jo v resnici zakockal
Odločitev, da letos ne objavijo podpore, je v petek uradno sicer sprejel glavni izvršni direktor časopisa Will Lewis, vendar so novinarji Washington Posta objavili članek na podlagi neimenovanih virov, v katerem piše, da je bila odločitev v resnici Bezosova. Uredniški odbor je pred posredovanjem Bezosa že imel pripravljeno besedilo podpore demokratski predsedniški kandidatki.
Bezos zanika, da je odločitev posledica dogovora s Trumpom, vendar je Washington Post objavil članek, v katerem navaja, da se številni ameriški milijarderji bojijo zameriti Trumpu pred morebitno zmago na volitvah. Če je na Bezosovo odločitev res vplival strah, se poraja vprašanje, zakaj sploh imeti medij? Če si Bezos ne upa objaviti članka o podpori Trumpovi protikandidatki, ali bo imel več poguma, ko bo v primeru morebitne republikanske predsedniške zmage treba poročati o drugih vsebinah, ki bi lahko razjezile Trumpa? Če je bila želja ohraniti kredibilnost, je poteza, vsaj v očeh številnih naročnikov, imela povsem obraten učinek. Washington Post je imel do petka 2,5 milijona naročnikov. Do ponedeljka jih je izgubil že okrog osem odstotkov. NPR poroča, da se odpovedi še naprej vrstijo.
Podobno odločitev je sprejel tudi lastnik časopisa Los Angeles Times Patrick Soon-Shiong, kjer so v uredništvu prav tako pripravljali objavo podpore Harris. Podpore ne bodo objavili nit v USA Today. Časopisi New York Times, Boston Globe, Seattle Times, Las Vegas Sun in revija New Yorker so podprli Harris, Trump pa je dobil podporo tabloida New York Post. Wall Street Journal je to prakso ukinil leta 1928.