V Gani se je ob razvoju spletne trgovine povečalo tudi število dostavljalcev spletnih naročil, ki so v večini primerov ženske. Labijeva je opazila vrzel na trgu malih vozil za dostavo, ki ne bi smela onesnaževati zraka z bencinskimi hlapi, kar je v mnogih ganskih mestih velik problem. Skupaj s sodelavci so razvili e-kolo, ki ga je po njenih besedah mogoče polniti tako preprosto kot mobilni telefon.

»Gre za križanca med motornim kolesom in kolesom, ki ga poganja elektrika. Omogoča vam, da prevažate tovor, prevozite pa lahko približno 140 kilometrov na dan,« svoj produkt predstavlja Labijeva. Še pomembneje pa je, da so ob tem razvili shemo najema e-koles, ki strankam omogoča, da s plačilom razmeroma nizkega mesečnega obroka po dveh letih postanejo lastniki vozila. S tem jim omogočajo, da brez večje začetne investicije takoj začnejo služiti z dostavo. Ne gre pa samo za dostavljalce.

Ženske so zlasti na ganskem podeželju še vedno tiste, ki prenašajo največ in najtežja bremena, od vode iz vodnjaka do pridelkov s polja. S shemo najema posredno tudi ponujajo podporo ženskam pri prehodu na e-kolesa, kar jim ne omogoča le, da bremen ne prenašajo več na svojih ramah, pač pa tudi, da za to porabijo manj časa in se lahko vključijo v dejavnosti, ki prinašajo prihodek, izobraževalne in druge dejavnosti. Podjetje Wahu medtem že razvija štirikolesno električno vozilo.

Priporočamo