Vse se začne že konec oktobra, ko trgovci prodajne police in izložbe spremenijo v praznično, božično-novoletno podobo. To je prvi opomnik, da se bliža konec leta, da prihaja najbolj razposajen, vesel in razigran mesec, mesec daril in obdarovanj. November nato mine v znamenju oglaševanja neverjetnih popustov in priložnosti, ki jih prinaša črni petek. Ta je bil v naših krajih tako dobro sprejet, da se je raztegnil kar na ves mesec. Medtem se v praznično podobo spremenijo tudi mesta, kraji, vasi, ulice in trgi. V začetku decembra se že vse blešči. Ljudi na ulice vabijo svetleče stojnice s pijačo, hrano in darili, takt vzdušju dajejo nastopi glasbenikov in praznična glasba, ki doni iz vseh strani. Vzdušje postane pravljično in čarobno.
Čas za veselje in zapravljanje
Ko je leta 1931 risar Haddon Sundblom v reklamni akciji za podjetje Coca-Cola prvič narisal Božička v rdečih oblačilih z belo obrobo, ni ustvaril samo brezplačnega reklamnega agenta za Coca-Colo, naredil je tudi veliko uslugo vsem trgovcem. Darila, ki jih bradati mož prinaša v svoji malhi in jih nastavlja pod novoletno okrasje, so postala velik posel. December pa najdonosnejši mesec v letu.