Ti so na mejnem prehodu Nickelsdorf na Gradiščanskem oktobra in novembra preiskali turški avtobus, v katerem so odkrili (in zasegli) skupno 2540 200-gramskih tablic dubajske čokolade. Če se vam zdi, da gre vseeno za veliko denarja glede na število tablic čokolade, saj v tem primeru 200 gramov stane nekaj več kot 21 evrov, zagotovo še niste slišali za veliki viralni hit, zaradi katerega ljudje po svetu stojijo v dolgih vrstah, da bi si zagotovili tablico te na družbenih omrežjih tako popularne slaščice.
Čokolado, polnjeno s praženim kadajifom, pistacijevo kremo in tahinijem, si je omislila britansko-egiptovska podjetnica Sarah Hamouda, ki že devet let živi v Dubaju. Med svojo drugo nosečnostjo leta 2021 nikakor ni mogla potešiti želje po nečem razkošno sladkem in tako je nastala čokolada z bogatim polnilom različnih tekstur. Kljub temu da je slaščica, ki je zatem nastajala v najeti kuhinji in z desetimi zaposlenimi čokoladnice Fix Dessert Chocolatiers v Dubaju, dokaj hitro dosegla dobro prepoznavnost, je za njen svetovni uspeh zaslužna predvsem spletna vplivnica Maria Vehera, ki je na omrežju tiktok z vidnim užitkom pohrustala dubajsko čokolado in si s tem »prislužila« neverjetnih 98 milijonov klikov.
Trenutno v Dubaju še vedno izdelajo le 500 tablic te čokolade na dan in vsak dan ob 17. uri odprejo časovno okno, v katerem je mogoče prek edinega dobavitelja, podjetja za dostavo hrane Deliveroo, naročiti cenjeno slaščico, ki je v nekaj minutah razprodana. A v svetu so jo številni začeli posnemati, tudi švicarski proizvajalec Lindt je na trg poslal omejeno serijo dubajske čokolade, ki je nemudoma pošla.
Sarah Hamouda poleg različnih novih okusov načrtuje tudi širitev proizvodnje, ki bi lahko zadostila naraščajočemu mednarodnemu povpraševanju.