Predvsem v katoliških krogih so dionizično zabavo ob otvoritvi olimpijskih iger, ki so jo uprizorile osebe​ LGBTQ+, kot izbrani akterji dogodka, razumeli kot ponazoritev zadnje večerje oziroma posmehovanje le-tej ter posledično žaljenje krščanstva. Prizor je izzval reakcije številnih znamenitih Zemljanov, od Mela Gibsona prek Elona Muska do Donalda Trumpa, in mnogih verskih dostojanstvenikov, vključno z rusko pravoslavno cerkvijo, ki je iz videnega izvlekla zaključek, da Evropi vlada brezbožna kultura.

Iz Mednarodnega olimpijskega komite​ja je sledilo opravičilo vsem, ki jih je videno užalilo, a to ni zaleglo. Tudi Thomas Jolly, avtor predstave, te dni zaman poudarja, da je šlo za upodobitev Bakha, boga praznovanja, preko česar je nameraval aktualni olimpizem povezati z njegovimi grškimi antičnimi osnovami in izhodišči ter obenem poudariti, da je Bakh bog vina, ki prav tako predstavlja eno od točk francoske prepoznavnosti v svetu. Jolly: »Želeli smo, da ceremonija ljudi združi in poudari republikanske vrednote svobode, enakosti in bratstva.«

Mehanični konj z jezdecem

A prerekanja glede zadnje večerje so del sredinskega kulturnega bojevanja, ki je primerljivo s podobnimi dogajanji ob kaki evrovizijski popevki. Alternativni in k okultnosti nagnjeni so v olimpijski otvoritveni ceremoniji videli več. Zaroto temnih sil. Podobno kot so v otvoritveni slovesnosti londonskih iger 2012 nekateri v medicinskih sestrah, ki so predstavljale javno zdravstvo kot dosežek Anglije, za nazaj videli napoved pandemije covida-19. V primeru pariške manifestacije in iger naj bi šlo za satanistično zaroto, glavni sprožilec takšnih naklepanj pa je bil mehanični konj z jezdecem, ovitim v olimpijsko zastavo. Po uradni razlagi farmacevtskega podjetja Sanofi, ki je izdelavo mehanične naprave sponzoriralo, konj predstavlja mir, solidarnost in enotnost, po Jolllyjevi razlagi pa simbolizira olimpijski duh in Sequano, boginjo reke Sene. Nemara zavoljo olimpijske zastave, v katero je bil jezdec na konju ovit, so nekateri v njem prepoznali krilatega konja Pegaza, ki je sicer pozitiven lik grške mitologije, zato pa so okultnemu bližnji v prizoru videli bledega jezdeca apokalipse iz knjige Razodetje. Tistega iz navedka: »In glej, prikazal se mi je konj mrtvaško blede barve. Tistemu, ki ga je jezdil, je bilo ime Smrt, za njim pa je prihajalo podzemlje. In dana jima je bila oblast nad četrtino zemlje, da morita z mečem, z lakoto, s kugo in z zverinami zemlje.«

Kip zlatega bika

Dodatno olje na satanistični zarotniškoteoretski ogenj je prililo videnje kipa zlatega bika, ki je utrnilo idejo, da gre za Moloka, pogansko božanstvo, ki se mu je nekoč žrtvovalo otroke. Kip zlatega bika se je na otvoritvi res dalo videti, vendar zgolj glavo, poleg katere je še manjša upodobitev srnjaka, gre pa za skulpturo, ki ob obali Sene stoji od leta 1937, ko je bila postavljena ob mednarodni razstavi umetnosti in tehnologije. In nenazadnje naj bi bil po zarotniškoteoretskih trditvah dokaz za to, da so olimpijske igre satanistična prireditev oziroma zarota, tudi nastop Celine Dion na otvoritveni slovesnosti, kanadske pevke francoskega porekla, ki je zaradi bolezni živčevja zadnjič nastopila leta 2019. Za nastop na otvoritvi olimpijskih iger naj bi sklenila pakt s hudičem oziroma mu prodala dušo. 

Priporočamo