Nargeolet je bil znan tudi kot gospod Titanik, saj je bil prisoten pri kar 37 potopih do kraja, kjer ležijo ostanki čezoceanke.
Za sedež na podmornici so potniki plačali po 230.000 evrov, podvig pa je lastnik plovila oglaševal kot priložnost, da »postanete eden redkih, ki je videl Titanik na lastne oči.« Javnost je za resna opozorila strokovnjakov o pomanjkljivi varnosti izvedela šele po nesreči. Prav to upravljalcu podmornice očitajo odvetniki Nargeoletove družine: da je imela podmornica »težavno zgodovino« in da pri OceanGatu niso razkrili ključnih dejstev o plovilu in njegovi vzdržljivosti.
»Mislim, da je najbolj zgovorno dejstvo, da na Univerzi v Washingtonu in v Boeingu nočejo, da bi jih kakorkoli povezovali s tem modelom podmornice, čeprav sta imela ključno vlogo pri oblikovanju prejšnjih, podobnih različic Titana.
V tožbi je tudi navedeno, da pri OceanGatu za Titanove napake Nargeoletu namenoma niso povedali, čeprav so ga postavili za člana posadke plovila. Nargeolet se potopa ne bi udeležil, če bi vedel za težave, trdijo v tožbi.
Potop s Titanom je bil usoden še za izvršnega direktorja podjetja OceanGate Stocktona Rusha, britanskega poslovneža Hamisha Hardinga ter Herculesa Dawooda in njegovega sina Sulejmana.
Krmilnik za video igrice
V tožbi piše tudi, da se je izvršni direktor družbe Rush rad primerjal s Stevom Jobsom in Elonom Muskom ter tako utemeljeval
nekonvencionalno zasnovo Titana, ki ga je pilotiral s serijsko proizvedenim krmilnikom za videoigre Logitech, sicer namenjenim uporabi z igralno konzolo Xbox ali PlayStation.
V tožbi omenjajo tudi Titanov trup iz ogljikovih vlaken: poudarjajo, da so podobna plovila običajno izdelana iz titana, ker so ogljikova vlakna bolj občutljiva na pritisk.
Tožba: Titanova posadka je vedela, da se peljejo v smrt
Da nekaj ni v redu, je bilo jasno kakšno uro in pol 90 po začetku potopa, ko je bila podmornica na globini približno 3500 metrov, tik nad Titanikom, navajajo v tožbi. Poseben varnostni sistem, na katerega je bil Rush izjemno ponosen, je začel posadko opozarjati, da trup iz ogljikovih vlaken poka zaradi izjemnega pritiska. Pilot naj bi se zato odločil za dvig na površje, dogajanje opisujejo v tožbi.
Natančna preiskava nesreče, ki jo vodi ameriška obalna straža, medtem še vedno poteka.