Na torkovo koordinacijo županov so zato povabili tudi predstavnika DUJPP in se odločili, da na ministrstvo za okolje, podnebje in energijo naslovijo pritožbo s konkretnimi primeri ter zahtevajo, da zadeve v korist uporabnikov uredijo prioritetno.

»Jasno smo izrazili nezadovoljstvo. Gre za tri bistvene zadeve: nerazumen dvig cen, tako mestnega kot šolskega prometa, nelogičen in nerazumen vozni red, ki ne sovpada z začetkom pouka in začetkom dela, ter ne nazadnje tudi število prevozov. Njihovo število namreč upada. O tem nas ni nihče seznanil, logično pa je, da se prebivalci glede tega obračajo na župane,« je po koordinaciji povedal župan občine Žirovnica Leopold Pogačar. »V kontekstu zelenega prehoda in polnih ust tega, kako bomo združevali prevoze in sproščali promet na cestah, je to več kot nerazumno,« je dodal.

ciril globočnik župan radovljica

Ciril Globočnik, župan Radovljice: »Kar zadeva vozne rede, pričakujemo, da bodo veljali.«

 

Problematiko rešujejo

Po navedbah predstavnika DUJPP Roberta Piščanca naj bi se sicer število prog po celotni Sloveniji povečalo za okoli 20 odstotkov, a so to župani zanikali. Med njimi denimo radovljiški župan Ciril Globočnik. »Kar zadeva vozne rede, pričakujemo, da bodo veljali,« je dejal, glede šolskih prevozov pa dodal, da po njegovem mnenju ni osnove, da bi se cena v primerjavi z lani in predlani tako povišala. V Radovljici se sicer ne soočajo s težavami v mestnem prometu kot denimo na Jesenicah, razočaralo pa jih je, da popoldanski prevozi otrok niso več vključeni v ceno šolske vozovnice, kot je bilo to doslej. 

DUJPP: Sledile bodo finančne sankcije

Že prvi dan uvedbe novega režima voznih redov so v DUJPP, kot pravijo, začeli ugotavljati, da se koncesionarji niso pripravili, kot so se obvezali s pogodbo, in da marsikje niso pravilno postavili ur odhodov, kaj šele da bi jih uskladili s šolami. »V DUJPP so bili zavedeni, saj so menili, da so koncesionarji vozne rede dobro zastavili in da so nanje dobro pripravljeni,« so v družbi zapisali v sporočilu za javnost. Dodali so, da so glede koncesionarjev, ki ne izvršujejo pogodbe, ukrepali: izvajajo nadzor poslovanja in terenske kontrole, ki jim bodo sledile finančne sankcije v vrednosti 1000 evrov za neopravljeno storitev. Po potrebi lahko uvedejo tudi inšpekcijske preglede.

 

Priporočamo