Bližje smo naslednjim volitvam v DZ, bolj slovenske politične stranke ogrevajo svojo predvolilno mašinerijo. Glavni akterji že snujejo volilno strategijo, zagnali so se evidentacijski postopki. Znova se je začel boj za glasove upokojencev s parolami, kdo je naredil največ zanje, prek referenduma o dodatkih k pokojninam umetnikov pa se odpira tudi kulturni boj. V ozadju osrednjih novic medtem stranke predvsem na družbenih omrežjih lovijo glasove mlajših volilcev. Raziskave o mladih v Sloveniji kažejo, da je slovenska mladina še vedno šibko politično angažirana, a da njihovo zanimanje za politiko vendarle narašča, njihov politični potencial pa je visok.

»Povsem logično je, da bodo politične stranke za svojo promocijo prek spletnih kanalov angažirale predvsem mlade v svojih vrstah. Prevladujoče prepričanje namreč je, da so mladi tisti, ki so digitalni domorodci; da so praktično od rojstva in ves čas na spletu. Ideja v ozadju je torej, da mlade nagovorijo njihovi vrstniki prek bolj neformalnih in sproščenih oblik političnega komuniciranja.«

Dr. Marinko Banjac, politolog z ljubljanske fakultete za družbene vede

Članek je dostopen samo za naročnike
Članek je dostopen samo za naročnike
Priporočamo